Hallo! Ik weet even niet of ik me ongerust moet maken Ik was al 7 maanden gestopt met de pil, prima cyclus tussen de 32 en 38 dagen. Toen was ik wel ontpild, leek me en zijn we in oktober echt 'serieus' aan de slag gegaan met zwanger worden. Begin oktober werd ik ongesteld. Ik aan de slag met de calculator, netjes eisprong uitgerekend en hoppa, we gingen ervoor. Begin november werd ik niet ongesteld, zou het zo snel gaan dachten we? Maar de 5 testen zeiden allemaal: negatief. Na 21 dagen overtijd HA gebeld: "wacht nog maar 3 maanden". Na ruim 35 dagen overtijd verloor ik één sliertje bloed met slijm en en daarna 5 dagen bruine afscheiding (een heel klein beetje, inlegkruisje was meer dan voldoende). Zou dit dan mijn menstruatie zijn geweest? Inmiddels ben ik sinds oktober al 100 dagen niet meer echt ongesteld geworden. Of moet ik 'het sliertje en de bruine afscheiding' wel als menstruatie meerekenen? Dan zou ik nu overigens weer een lange cyclus hebben. Graag uw advies! Hartelijk dank, Julia
Hoihoi, En heb je ondertussen nog een keer een test gedaan? Het zou je menstruatie kunnn zijn geweest maar wel een beetje vreemd na 7 mnd en vrij normale cyclus. Als het je nit lekker zit moet je gewoon weer naar huisarts gaan hoor het is de bedoeling dat ze je wel serieus nemen! Imke