Dag verloskundigen, Ik heb een korte vraag. Toen ik de eerste keer stopte met de pil, had ik meteen mooie cyclussen van 28-30 dagen. Daarna werd ik zwanger. Na mijn bevalling met 32 weken heb ik 2 maanden gedeeltelijk borstvoeding gegeven en werd ik niet ongesteld. Toen ik gestopt was met borstvoeding ben ik weer gestart met de pil. Ik had toen nog geen eigen menstruatie weer gehad. Nu ben ik sinds 7 december weer gestopt met de pil. Dit was halverwege een strip. Ik zou dus volgens eigen zeggen 11 januari mijn NOD hebben, maar heb tot nu toe alleen negatieve testen. Kan het uitblijven van mijn menstruatie ook komen doordat ik na mijn zwangerschap nog geen natuurlijke cyclus heb gehad maar alleen kunstmatig? En kun je hier eventueel wat aan doen of is het gewoon afwachten? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Hoihoi, Ondanks dat je de eerste keer wl direct weer een regelmatige cyclus had hoeft dat deze keer niet. we zien heel vaak dat een cyclus een herstel periode nodig heeft dit is gemiddeld een half jaar tot een jaar. Dus het is niet raar of gek, gewoon even afwachten! Imke