Hoi meiden Even een vraagje Ik ben vorige week gestopt met de pil (stopweek) Nu nog steeds niet ongi, wel wat roseslijmverlies gehad maar nu is dat ook weer over Moet ik nu wachten op de echte ongi en dan weer beginnen met een strip en dan hopelijk wel in ritme zitten Of moet ik morgen weer gewoon beginnen met de kans dat ik dus middenin de strip alsnog mijn menstruatie krijg? Ik baal er van dat ik nog steeds niet in ritme zit en dus weer niet weet wanneer ik ongi word :x Wat zouden jullie doen?
ik verander het ritme niet, maar wil idd graag een ritme erin hebben ik dacht als ik aan de pil ga, netjes stopweek ongi worden enzo dan weet je tenminste waar je aan toe bent he is er een kans dat ik nu anders mijn ongi ga overslaan als ik morgen weer begin met een nieuwe strip zonder dat ik nu mijn ongi heb gehad? waarom is nu alles toch zo anders als na de bevalling van casey? echt gek hoor dat je lichaam na iedere bevalling zo anders kan reageren
Ik heb afgelopen week hetzelfde gehad. Ook pil tijdje geslikt en in de stopweek....helemaal niets....de huisarts adviseerde om gewoon weer met een nieuwe strip op het juiste tijdstip te beginnen. Ik ben overigens niet ongie geworden (ook niet nu ik weer begonnen ben met pil).
oke ik ga hem dan maar vanaf vandaag weer slikken vaag hoor, normaal word mijn cyclus wel geregeld door de pil en weet ik tenminste wanneer ik ongi word, maar nu
uhm kan het niet zijn dat je zwanger bent aangezien je geen bloeding hebt gehad? ik zou toch voor zekerheid ff testen , want het lijkt mij dat je gewoon een bloeding moet krijgen in je stopweek? Staat er niks in de bijsluiter over? Slik je hem nu weer voor het eerst? Je kan het natuurlijk ook altijd ff bij de doktersassistente vragen of zij het weten?
Het zou echt bizar zijn mocht Caruli nu weer zwanger zijn... Mitchell was al zo een wonder... maar het is inderdaad wel heel raar dat je niet ongie wordt in je stopweek. Heb je hem wel trouw geslikt? Je ongie na je pil is een nepongie, een ontrekkingsbloeding zeg maar en die zou toch echt moeten komen...
caruli is van mitchell zwanger geraakt na uitbehandeld te zijn in de mmm... (mooier wonder bestaat niet toch?)
niet ongi worden in de stopweek is niet zo heel raar hoor. ik ben 3 maanden niet ongi geweest in mn stopweek... en nee, ben toch echt niet zwanger. maar zou als ik jou was, maar gewoon beginnen met de nieuwe strip. (ik was trouwens wel naar deHA geweest. volgens haar kan het geen kwaad)
mijn ha zei idd dat het haast onmogelijk was dat je niet ongie werd in je stopweek (hetzelfde als hierboven gezegd wordt) maar als ik google zie ik wel meer reacties van mensen die zelfs zelden tot nooit meer ongie worden na het doorslikken van de pil. Dus tja zeg het maar. Ik wacht in ieder geval gewoon af. Ben met een nieuwe strip begonnen en las nu wel een stopweek in aan einde van de strip en dan zien we wel.
nou zwanger zijn dat zou idd heel bizar zijn mijn spiraal is er pas een aantal weken uit toen werd ik gelijk ongi en ben ik gelijk met de pil gestart zodat ik geen risico zou lopen op een evt zwangerschap (mag 1 jaar niet zwanger raken) en nu ben ik dus in de 1e stopweek niet ongi geworden had wel klachten maar er kwam niks dus nu ben ik maar met de volgende strip begonnen en nu moet ik toch echt bij de volgende stopweek ongi worden volgens de gyn. ben benieuwd