hallo allemaal ben al 3 mnd niet ongesteld geweest. word zo langzamerhand knettergek 2 mnd terug voor t laatst bloed laten prikken. we lopen nu bij gyn. 5 februari moeten we weer terug. heeft iemand hier meer ervaring mee? groetjes carola
Nee, dat niet, maar ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je er bij de huisarts uit komt. Wat ellendig voor je, joh!
Heej puma... Ik heb er ervaring mee...ik ben 9! maanden niet ongesteld geweest...loop nu ook bij een gyn. Weet de gyn al wat er aan de hand is? KuZzz
Hier ook 9 maanden, net toen ik naar de gyn ging was ik ongesteld geworden, hoe toevallig. Ik weet hoe rot het is, hopenlijk wil de arts je doorsturen bij mij duurde het alleen wat langer dan 3 maand
Ja, dat had ik ook. Ik kreeg van de gynacoloog primolut om mijn menstruatie op te wekken en daarna ging ik gelijk aan de clomid. Ik temperatuurde dus we deden het heel gepland als mijn temp. naar beneden ging. Het resultaat is dat ik nu bijna 17 weken zwanger ben. Wel moet ik er bij zeggen dat de gyn. verbaasd was dat het de eerste ronde clomid gelijk raak was. Maar als je aan de clomid begint heb je tenminste 3 kansen in 3 maanden en niet 1. Succes!
ooowww dus het komt niet vaak voor dat je binnen 1 clomid-cyclus zwanger raakt? ben sinds vrijdag in de 2e ronde. was al helemaal teleurgesteld!
hoi allemaal wat fijn dat ik er zoveel reacties op krijg. voel me gelijk al wat beter we moeten 5 februari weer naar de gynacoloog toe en dan zal ik wel horen wat de uitslag is. darcy en sterrekind van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en alle anderen...............KLUSSE
Dan moet je naar profiel gaan en dan naar onderschrift, daar staat een link, die moet je dan weghalen
Toen ik van de prikpil af ben uik een jaar en 3 maand niet ongi geweest Maar ik nu van die rotzooi af ben gaat het veel beter met mij Ik menstrueer weer normaal Dus ik weet dat het een k*tgevoel is Wij liepen ook regelmatig bij de gyn Maar alles was gelukkig goed ze zei tegen mij dat ik rust nodig had Dus zijn we op vakantie geweest lekker rustig opgestaan enz..... Binnen een week kwam de bruin bloed en heb alleen maar gehuild van blijdschap.......... Liefs Tijgertje23
ik ben nu 9 mnd gestopt met de pil. 3 a 4 mnd normaal ongesteld geweest. daarna begon t te rommelen. daarom vind ik t zo gek dat ik nu niet meer ongesteld word groetjes carola