Ik kon niet meer wachten. Ik heb vanochtend getest. Niks nada noppes. Ik dacht echt dat het dit keer was gelukt maar nee hoor. Ik moet morgen ongesteld worden. Maar voel nog niks.
Meid, dat wil toch nog niets zeggen dat het nog niet positief is. Zolang je niet ongesteld wordt is er toch nog hoop. Het kan zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest en er nog te weinig hcg is aangemaakt. Gewoon afwachten hoor, alles kan nog!
Meid had vanmorgen hetzelfde! Moet normaal ook morgen me krijgen. Voel nog helemaal niks in vergelijk met andere maanden. Misschien hebben we gewoon nog te vroeg getest! Afw88 maar! Laat me wat weten oke. Groetjes en suc6! Marjo
Muuske en Sofieke Ik hoop het zooooo dat jullie gelijk hebben. Maar heb eigenlijk niet zoveel moed. Ik heb de test van Mat Care gebruikt. Deze zijn heel gevoelig en je kan al 4 dagen voor verwachte NOD testen. UUUUUUUUUUUUUFFFFF Ik moet er van huilen. Ik vindt het zo moeilijk.
Hey meid, kop op! Zoals zo vaak gezegd geen bloed geeft moed! En jij bent nog niet ongesteld, dus is er echt nog hoop. Niet opgeven hoor! Misschien helpt het een klein beetje maar er komt nu een virtuele moedknuffel naar je toe!
Meid niet huilen! Weet hoe het voelt! Gebruikte ook die van matcare, dus.... HOUDT AUB MOED! Groetjes Marjo
Sofieke en Muuske dank je wel voor jullie steun. Ik hoop ook voor jullie dat het raak is. Muuske schat we zitten dus in hetzelfde schuitje... Afwachte dan maar. En ik wil het horen he als er nieuws is. Wendie we zijn al vanaf de zomer bezig maar al 4 maanden serieus bezig. In welke ronde zit jij?
Hoi Melis, Wat is dat nou ? de moed opgeven, koppie op hoor er is nog een grote kans dat je te vroeg getest hebt. Laat je niet gek maken meid door welke test dan ook ! Tuurlijk zou het zo kunnen zijn dat je niet zwanger bent maar dat kun je het beste na je NOD testen. Succes en een lieve knuffel, Bibu !
Hallo Melis, Houdt de moed erin en laat je niet gek maken door al die testen. Over een paar dagen nog een keer proberen als je nog niet ongi bent geworden. Ik weet het, wachten kan héél lang duren.... Groetjes Franka
hallo melis83 mischien heb je zoals de andere dames al zeggen gewoon te vroeg getest.ik hoop voor je dat je snel positief test. hier ook 5 dagen overtijd normaal optijd afgelopen dinsdag getest negatief en vandaag getest heel licht streepje je kon um bijna met blote oog niet zien haha maar ik test gewoon maandag weer. kortom mischien test je wel te vroeg
Melis83, ik zou ook over aantal dagen nog een keer testen. Zolang geen ongi is blijft er hoop. Zo denk ik ook. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo lang kan wachten met testen hoor. Heb gisteren (net als jij bengeltje86) heel vaag streepje gezien, althans dacht 'm te zien. Ga toch morgen maar weer testen als ongi nog niet is. Na 2 dagen kan er weer veel meer Hcg aangemaakt zijn. En anders over paar dagen weer testen. We houden hoop!
Irene82 ik hoop voor jou dat er dan een dikke vette streep staat en dat ik je dan mag feliciteren [-o< [-o< [-o<
Meis, ik teste na (pas) 5 dgn positief met kruitvat, is ook erg gevoelig! Dusse, nog even moed houden... Zolang de er nog niet zijn. Zal duimen voor jullie!
OOOOOOOOOOH meiden wat heb ik leuke berichtjes gekregen van jullie. Dank jullie wel voor al jullie steun. Ik heb wat moed gekregen. Daantje gefeliciteerd meid. Ik ben echt heel erg blij voor je. Hoop ook op een dag positief te testen. Ik duim voor ons allen op een dikke vette positieve test! Nog maals bedankt voor jullie steun....... Kusjes melis
Hallo meiden... Ben nu 1 dag overtijd. Ik wacht echt gespannen af. Mijn borsten doen nog steeds pijn en mijn tepelhof is groter en donkerder gewprden. Het jeukt ook. Ik heb wel al een beetje ongi krampjes. Ik hoop zooooo erg dat het raak is.