hoi ik heb een vraagje, mijn meisje is nu een maand 1 jaar en sind die tijd slaapt ze savonds ook slecht. Als we haar in bed leggen is het al huilen en dat kan zo n 2 uur doorgaan, we gaan af en toe even troosten maar dit helpt ook niet, weet iemand wat dit kan zijn if heeft iemand tips voor ons groetjes monky
Misschien zit ze nu in een periode dat ze last heeft van verlatingsangst. Denk toch echt dat het enige wat je kan doen is om de 5 á 10 minuten troosten en geruststellen zodat ze weet dat je niet weg bent. Desnoods nog verhaaltje voorlezen zodat ze rustiger wordt. Hoop dat het een fase is voor jullie
Dat hebben wij ook gehad. We hebben haar laten gaan en af en toe even kijken. Nu is het over en ligt ze nog wel wakker in bed als ze gaat slapen, maar ligt dan te babbelen. Een enkele keer slaakt ze nog een huilkreet, maar dat gebeurt niet zo vaak.
Hier ook sinds die periode het moeilijke inslapen begonnen. Denk ook door verlatingsangst. Hij wilde alleen maar slapen met mijn hand vast. Hier ben ik teveel in mee gegaan, waardoor het steeds moeilijker voor hem werd zelf in slaap te vallen. Ook doordat hij 5 dagen koorst heeft gehad, kon ik hem niet alleen laten. Nu is hij weer beter en zijn we aan het proberen om de 5 minuten naar hem toe te gaan. Maandag na 2x vijf minuten sliep hij en gister zelfs bij mijn vriend gelijk. Vandaag deed mijn vriend hem opnieuw in bed leggen en was het weer drama, hij zit nl.ook nog eens midden in een 15 maanden sprong! Om de 5 minuten ernaar toe gaat denk ik wel werken, maar dat doe je eigelijk al. Dus ik heb eigenlijk geen andere tips. Hebben jullie een vast bedritueel?? Misschien daar nog iets mee?
we hebben een vast bedritueel dat wel, gisteren ging het eigenlijk goed begon ze om half 12 en wet dan bijn a elk uur wakker tot ongeveer half 4, ik weet niet wat ze heeft. ze is nu ook behoorlijk aan het draaien in bed dit heeft ze echter nooit gedaan ik weet het niet wat het is groetjes