Alleen met warm eten? vreemd. Want als het aan de warmte ligt, moet je het ook met drinken hebben, en als het aan de druk ligt (dus kauwen) moet je het ook met koud eten hebben. Probeer het maar even, kan zijn dat je gevoelige tandhalzen hebt door het verwijderen, maar hou het wel in de gaten. Wacht nahet eten of drinken altijd een uur met poetsen.
Ik heb het ff uitgetest met hete thee, het is dan wel gevoelig, beetje een drukkend gevoel, maar dat is binnen een seconde alweer weggezakt ... hele andere soort pijn dus. Als ik trouwens op me tandvlees druk bij die kies doet dat ook zeer Ik ga het zeker uitproberen. Morgen moet ik voor me andere 2 verstandskiezen, dus hopelijk komt er niet nog meer ellende bij ....
:x:x draak ik geef je morgen zon grote rotschop onder je kont dat je zo hup bij de tandarts in zijn stoel ligt! nee hoor meid. ben zelf ook zon zenuwlijer wat dat aangaat. sterkte
Draakje, ik heb meerdere WKB gehad, en ook een aantal kronen in mijn mond en gerepareerde vullingen dus ik vind dat ik wel echt erg ervaringsdeskundig ben op dit gebied. ... Ik heb ook wel eens zo'n kiespijn gehad dat ik huilend op de bank zat, dat ging gewoon vanzelf zo veel pijn deed het... maar de WKB is een verdoving en dan voel je er bijna niets meer van. Ik ben door de endodontoloog geholpen en dat was erg prettig!! Omdat ik zo lang had gewacht met het laten behandelen van mijn klachtten was er op de rontgenfoto te zien dat het bot was opgevreten door de ontsteking... daar zat een hele grote zwarte holte in mijn kaak..... Gelukkig groeit dit weer aan volgens de endodontoloog..... Meid, je moet gewoon ophouden met het verzinnen van excuses en bellen! Kom op je kan het!!!