Mijn ouders zijn over een paar weken 12,5 jaar getrouwd. Ze vieren dit heel uitgebreid, met een groot feest, zangertjes enzov. Nu willen wij met de kinderen (4) iets leuks kopen of doen als verassing!! heeft iemand misschien een leuk idee?? ik ben zelf niet zo goed daarin, en heb 3 broers.. alvast bedankt..!!
een foto op canvas is altijd heel leuk. Of een weekendje of weekje weg ergens naar toe. je kunt op de dag zelf ook een champagneontbijt laten komen of ze een diner cadeau geven??
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben we 25 cadeaus gekocht, voor elk jaar 1...En dan ook echt een cadeau wat bij dat specifieke jaar hoorde en dan een hele quiz erbij! Was super leuk en gezellig om te doen!!!
het is wel een leuk idee!!, maar 25 kadootjes.. ik ben al zo'n twijfelkont hihi, met kadootjes voor iemand anders.
Toen mijn ouders 15 jaar getrouwd waren heb ik een oude foto opgesnord van hun bruidstaart. Die heb ik precies na laten maken en aan ze gegeven op hun trouwdag! Was heel erg leuk
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben mijn broer, zus en ik ze 2 flessen port uit hun trouwjaar gegeven samen met 2 glazen. Op het ene glas stonden hun voorletters gegraveerd op de andere hun trouwdatum. Port kun je zo oud goed drinken volgens mij.