Hier ook bij de huisarts geweest. Oren/longen/keel in orde. Nu dus urine opvangen. Plaszakje zat weer voor een meter die dingen van de huisarts stellen echt niks voor. Dat lukte dus niet. Ondertussen nog naar het zkh voor ontlasting inleveren. Weer naar huisarts weer zakje erop. Plakte ook niet. Net naar t zkh gereden voor de goede zakjes maar die plak ik morgen wel. Ze is vandaag echt ziekjes (40koorts) dusaat haar nu lekker slapen. Ben benieuwd hoe dr urine is.
Haha ja je hebt het goed onthouden! We weten het nog niet, ze heeft nu 2x een blaasontsteking gehad en januari krijgt ze een mictiecystogram (middels een catheter, vloeistof inbrengen en dan rontgen foto's maken van haar urine wegen en nieren. Dus is nog even afwachten helaas. Ze doet het verder prima! Een lief, vrolijk en ondeugend meisje Fijn dat het goed gaat met Q! Ik kom nog wel eens berichtjes van je tegen hier. Echt super hoe je het allemaal doet, petje af! Heerlijk mannetje heb je! (zag een foto in december topic) En ja, gewoon alweer 1 jaar! Wat is dat toch snel gegaan he, het zijn gewoon al kleine dreumessen! Leuk je weer 'tegen' te komen en veel succes nog, of is de oorontsteking inmiddels al weer beter?
Hier ook al weken en weken verhoging en slecht slapen en steeds geweten aan de tandjes, (sinds 3 maanden eerst boven 2 door, toen onder 2 snijtandjes, toen boven twee kiezen, nu beneden 2 kiezen en boven drukken de hoektandjes ook al een tijd). Van de week leek het even beter te gaan, gestopt met zetpillen geven (tegen de pijn) en gaandeweg de dag weer minder, slechter slapen weer en hangeriger en huilerig Maar dan toch maar even langs de huisarts dus, als ik dit allemaal zo lees, oren en evt urine checken...
Wat vervelend allemaal. Rozemarijke, goed dat je het even laat checken, ik wens je alvast succes met het opvangen van de urine. Evt een tip: de plaszakjes uit het ziekenhuis zijn stukke makkelijker aan te brengen dan die van de huisarts (bij mijn huisarts dan) die van het ziekenhuis zijn ook steriel verpakt en die van de huisarts niet. Edit: lees nu dat HooyoAasaiya dit al heeft benoemd HooyoAasaiya:Veel succes, vervelend zeg! Ik heb er helaas dus ook ervaring mee bij mijn dochter. Ze heeft de AB-kuur iedere keer nog oraal gekregen dus geen infuus. Als je meer wil weten hoor ik het wel!
Zolang ze de AB goed slikt, zou dat geen probleem moeten zijn denk ik! Het ligt er inderdaad aan hoe het er precies voor staat, mijn dochter had geen nierbekkenontsteking. Ik ben er vrij snel achter gekomen, 1luier die sterk rook naar ammoniak, dus de link was snel gelegd. Ze had ook koorts, de eerste keer 39 en de tweede keer tussen de 38 en 38.5. De eerste keer was ze ook beroerd, maar toen had ze er ook een virusje bij, de 2e keer merkte ik weinig tot niets, we waren toen al onder behandeling bij de kinderarts en kwamen erachter toen we de urine weer moesten checken..
O oke. Ben je in het ziekenhuis nu al dan? Of had ze al een sonde? (sorry als ik dat niet goed gelezen heb?)
Quinten's koorts zou binnen 3 dagen na de start met antibiotica weg moeten zijn, maar is dat nog niet. Zometeen dus opnieuw naar de huisarts.. Vanochtend had hij al 38.0 graden, gister met 38.9 naar bed gegaan. Ben benieuwd of ze nog iets vinden..
Wat raar. Kan miss wel een virus nu weer meespelen daar helpt ab niet bij.. Goed dat je weer even langsgaat!
@Azucena: bah, wat een gedoe zo Beterschap! @hier: Caitlyn bleek dus een oorontsteking te hebben. Maar dus geen koorts en werd pas verkouden toen we de AB startten vrijdagavond. Toch eerder met 'r naar de huisarts dus, want de vorige keer dat ze oorontsteking had, was dat ook al zonder die duidelijke symptomen
Geen steek verder.. Huisarts heeft overlegd met quintens kinderarts, maar hij vond het geen reden tot zorg of verder onderzoek. Ik word ondertussen zo wanhopig van dat eeuwige afwachten.. Als het in het nieuwe jaar nog niet over is, moeten we weer terugkomen. Ze dachten of aan een hardnekkig virus of aan het overspringen van het een naar het andere virus. Er heerst namelijk van alles. Zal mij worst wezen, ik wil weten wat er aan de hand is met mijn zoon ! HooyoAasiya, hoe is het nu met jouw meisje? Rozemarijke, hopelijk werkt de ab snel en verdwijnt de koorts. Hier waren de oren weer prima, maar vond het ook erg raar dat hij nergens last van had verder.
Super herkenbaar. Ik snap je gevoel helemaal. Wij lopen tegen hetzelfde aan. Vandaag geen koorts 37.5 dus dat is mooi. Ben Benieuwd of dat zo blijft. Ze is wel al dagen mega hangerig en niet zichzelf (gaat bv op de grond liggen slapen terwijl ze net een half uur uit bed is) en wil ook niet spelen. Morgen belafspraak. Ben benieuwd.