Al 3 weken verhoging/koorts. Tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door azucena, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Wat verevelend voor jullie allebei!:(
    Veel succes bij de huisarts en hopelijk vast het mee voor jullie allebei!
    Mijn duimen draaien en laten jullie iets weten?

Sterke en een dikke knuffel!

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Ja verstandig :'( hou rekening mee dat als jullie met sonde naar hui gaan een opname toch wel 2/3 weken gaat duren. (Meestal)
    Sterkte ik ben 10.10 aan de beurt.

"Fijn" dat k hier me verhaal kwijt kan...

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Tnx happy12, lief

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Azucena in welk zkh lopen jullie?

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wij lopen in t maxima medisch centrum in Veldhoven met Quinten. Daar is hij ook geboren.

We zitten nu bij de EHBO te wachten tot de kinderarts ons binnen roept. De huisarts wilde het in ieder geval niet meer aankijken. Ik ben benieuwd wat hun conclusie gaat worden..

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Sterkte meid 😞

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohja, hier niet veel bijzonders behalve dat 1 buisje eruit ligt en dat oor dof ziet en aan de andere kant buisje er half uitsteekt. Wel elijk geregeld dat ik maandag naar te kno kan.

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Helaas, we moeten blijven. Quinten is alweer aan het uitdrogen. Ze gaan zo nog bloed prikken om te kijken of er wat te vinden is wat de koorts kan verklaren, want ook daarmee tasten ze nog in het duister.

Ik hoop maar dat het snel weer goed is en we voor kerst weer thuis zijn.

HooyoAasiya, Zou dat het helemaal niet drinken kunnen verklaren bij je dochter? Fijn dat je zo snel bij de kno arts terecht kan.

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh nee beterschap! Hopelijk kan bloedonderzoek meer duidelijkheid geven.
    Hier trouwens iets beter maar toch nog afgevallen.
    Ze drinkt genoeg om niet uit te drogen.
    Wat HooyoAasiya al zei gaf de kinderarts ook al aan dat haar darmflora aangetast zijn en moeten herstellen.

10. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Succes azucena. Wat balen dat hij weer moet worden opgenomen. Hopelijk heb je hem voor de kerst weer thuis

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Lees net je topic.
    Ik wil je even veel succes wensen Azucena.
    Hopelijk zijn ze er snel achter wat er mis is en knapt je mannetje weer gauw op zodat jullie met kerst lekker thuis zijn.

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haay,

Weetje wat wat meer? Hoe waren de bloeduitslagen? Hopelijk hebben ze gister nog wat kunnen doen aangezien het meeste in het weekend plat ligt.

Sterkte en beterschap

13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Gister heeft hij 280cc zelf willen drinken, lang niet genoeg dus. Gisteravond dus een sonde gekregen met 400cc ors in 2 uurtjes tijd. Vanochtend ook weer een goed volle plasluier! Net een fles van 140cc willen drinken, niet slecht dus.

Z'n bloed liet wel hogere ontstekingswaarde zien, maar niet hoog genoeg om alles te verklaren. Urine is ook weer nagekeken, maar die was schoon. Hij is nu wel flink aan het blaffen en snotteren. Ze weten nog steeds niet waar de hoge koorts vandaan komt en waarom het al zo lang duurt. Maar ik denk ooi niet dat we daar achter gaan komen.

Z'n temperatuur is gister nog opgelopen tot 39.3, toen PCM gegeven. Vanochtend kwam hij met 38.3 uit 'bed'. Ook is hij opnieuw gewogen. Hij is 300 gram afgevallen :(. Weer ruim onder de 8 kilo gezakt dus.

Ik verwacht dat we vandaag sowieso nog moeten blijven, omdat hij eerst weer moet gaan bewijzen dat hij zelf genoeg kan binnen krijgen. Dus hopelijk morgen naar huis!

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Vorige winter heeft jamielah door een virus 10 dagen hoge koorts gehad. Heel raar maar waren toen wel meer kinderen. Ab enzo sloeg toen ook echt niet aan. Hopelijk dus gewoon echt een virus voor jullie ook. (Nog het minst erg zg maar)

Gelukkig heeft hij zelf alweer wat beter gedronken. Hoe gaat het nu verder dan? Morgen naar huis misschien! Wauw dat zou fijn zijn. Geen sonde thuis dan ook als ik het zo hoor?

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hoe is het? Flesjes erin gegaan?

16. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Vandaag heeft hij best oke gedronken. Z'n minimale intake niet gehaald, maar de arts vond dat z'n sonde er vanmiddag alweer uit kon, dus niks bij gekregen.

Als het goed is mogen we morgen naar huis, tenzij we dan een arts treffen met een andere mening.. Want man man man, wat heb ik het alweer gehad met het gebrek aan communicatie in het ziekenhuis.

Laten we het erop houden dat ik flink uitgevallen ben tegen de kinderarts nadat hij constant door mij heen praatte terwijl ik mijn zorgen probeerde te uiten. Waar de KA gister nog zei dat hij door de sonde 2 nachtjes moest blijven, zag KA vandaag er geen nut in Q in het zkh te houden. Want hij oogt niet ziek. Maar wij kregen ook niet de kans om uit te leggen dat hij heel anders is met een publiek en hij gewoon te weinig drinkt..!

Toen we duidelijk wilde krijgen wat het beleid thuis zou zijn, dacht de KA dat we hem nog een nachtje daar wilde houden. Zucht. Ik wilde gewoon weten wanneer we thuis weer aan de bel moesten trekken.

Hopelijk morgen ondanks de aanhoudende koorts, slechtere intake en diarree van vandaag toch naar huis. Ik heb het echt weer helemaal gehad met dat stomme rot ziekenhuis.

Argh, en dan ook nog zeggen dat we dan thuis maar kleinere hoeveelheden in een korter tijdsbestek moesten aanbieden. Joh, als dat zou werken zouden we hier toch niet zitten?? Hoop hem toch nooit meer te zien.

(Hoewel ik het meeste hoop dat Quinten morgenochtend gewoon lekker zijn fles leegdrinkt en er niks aan de hand is, zou ik ook ergens willen dat hij dit niet deed en zich écht ziek gedraagt. Gewoon om die eikel van een KA van vandaag te laten zien dat er wél wat is met Quinten.)

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Hoe is het nou met jouw meisje HooyoAasiya? Nog steeds verhoging/koorts en niet willen drinken?

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Oh meid wat frustrerend! Het is helaas zo herkenbaar. Hier ging het net zo en we zaten 3 weken in die ellende afgl zomer :( . Drinkproblemen hebben zkh gewoon geen tot weinig ervaring mee.
    Communiceren is helemaal een ramp.
    Ik hoop dat je daar snel weg bent.

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohja hier nog steeds zelfde. Gisteravond weer 38.2
    Vanmorgen wel met hoest wakker geworden. Maar niet heel erg snotteren.
    Drinken vanmorgen toevallig wel weer 70 maar afgelopen dagen was het 70 over de hele dag.
    Dinsdag naar sophia. Hoop zo dqt ze iets gaan vinden!!

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Zijn jullie thuis?

Deel Deze Pagina