al 3 weken weigeren, hoe lang nog??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lien123, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Snap ik, maar die andere verpakking heeft als je langer borstvoeding wilt blijven geven nogal wat nadelen. Qua productie, inspanning, gemak, verwachte tijdsduur van bv-relatie en hygiene. En als je door wilt gaan met zelf voeden, dan is die andere verpakking juist iets wat je beter even kunt schrappen tot die bv weer op de rails zit.

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Bij ons is de BV ook in het begin heel zwaar geweest. Ik heb pas na 3 maanden zonder pijn gevoed, eerst door kloven, toen spruw en toen was de spruw over, maar de pijn bleef, ik dacht dat de spruw niet over ging, toen kreeg ik de geweldige tip dat de medicijnen van de spruw ook vaak spruw-achtige klachten kunnen geven. Dus stoppen met smeren en pijn was weg. Bizar!
    Nu weer even een heel klein lichtpuntje, ik ben net voor het slapengaan halfbloot met haar gaan rondlopen, wiegen en zingen, toen hapte ze opeens in mijn borst! Ze ging wel meteen bijten en lachen, alsof het een spelletje was..haar even laten gaan. Maar niet helemaal afkeer van de borst dus. Straks ga ik lekker met haar samen in bad.

3. lien123

lien123 Niet meer actief

Wat is een "andere verpakking", kolven bedoel je? of KV ? Oh al die metaforen, ik begrijp het niet meer ! :p gggg

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Succes Lien met het weer aan de borst krijgen. Hopelijk heb je goede tips gekregen! Hier heeft Tijs twee voedingen geweigerd en ging toen weer gewoon drinken, geen tips voor je dus sorry. Hoop dat je snel weer kan voeden en anders moet je trots zijn op jezelf dat je het daarvoor gedaan hebt en alle moeite hebt gedaan het weer goed te krijgen; nogmaals succes!

5. lien123

lien123 Niet meer actief

Dankjewel Happy 79.
    Vanmorgen heeft ze voor het eerst een beetje gehapt en volgens mij leek het erg op zuigen en slikken! Niet zo heel lang, maar aan allebei de borsten eventjes! Vanmiddag ook even in gehapt en vanavond ook weer. Ik hoop maar dat er een stijgende lijn in zit! Ongelooflijk dat ze dat dus bijna 4 weken niet heeft gedaan.
    Nu zijn haar 2 boventanden door, hopelijk was dat dan de oorzaak (plus teruglopende melkproductie).
    Ik hou jullie op de hoogte.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hopelijk waren die voortanden de boosdoeners, hier was dat de reden!
    Gewoon doorgaan, hopelijk komt het goed!;)

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja ik hoop dat het dat was. Nog steeds niet goed aan de borst, ben nu bezig met een borstvoedingshulpset..Hopen dat dat helpt!

8. lien123

lien123 Niet meer actief

Vanmorgen heeft ze een hele borst leeggedronken! Jippie!

Deel Deze Pagina