weinig ruimte

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marijee, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ik had een vraagje..
    sinds een paar dagen merk ik echt dat de kleine het krap heeft daarbinnen.
    hij is echt heel erg rustig ( voel hem wel genoeg).
    normaal bewoog hij elke 5 minuten van de dag en nu soms gewoon 2 uurtjes niet of zo zacht dat ik het bijna niet voel. dan wel weer even en dan is het weer stil. en het enige dat ik nog voel is zijn kontje dat klein beetje heen en weer gaat en na buiten drukt.

nu hoor ik van veel mensen dat het dan ook niet lang meer zal gaan duren voordat hij geboren zal worden omdat hij het dan snel zat zou zijn daarbinnen.
    hij ligt volledig ingedaald en ligt vast..

wat denken jullie?
    ik ben het zwanger zijn nog niet zat hoor, alleen heel erg nieuwsgierig na me ventje.

Liefs xx Marije

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij klopte dat beide keren niet.
    Mijn meiden hadden ook geen ruimte meer op t eind, zag ook van alles uitsteken maar toch kwamen ze overtijd.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hetzelfde als bamjolan: kleine ligt al 4 weken vast in m'n bekken en mijn VK roept elke keer weer heel verbaasd dat ze zelden iemand heeft gezien bij wie de kleine zo weinig ruimte heeft...
    Mijn buik is dus net een golfslagbad, want ondanks de krapte, blijft ons meisje lekker bewegen en zie m'n banner: ik loop overtijd.

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie antwoord!

weet nu dus dat het eigelijk helemaal niets zegt.
    ik wacht geduldig af wanneer me ventje komt ;)
    ene kant mag het van mij nog wel even duren want die trapjes wil ik eigelijk nog helemaal niet missen.
    maar andere kant ben ik zo nieuwsgierig dat ik echt niet kan wachten tot ik me ventje in me armen heb!

moet morgen naar de verloskundige dus zal het dan ook wel even vragen over hoe of wat.

rozemarijke.. ik hoop dat je snel je meisje in je armen hebt!

Liefs xx

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Pfff, nou anders ik wel ;)!

Deel Deze Pagina