Al 4,5 dag (weinig) bloed met soms hele kleine stukjes/stolsels...

Discussie in 'Miskraam' gestart door twingo1979, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 twingo1979, 17 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
    Ben ik weer met een vraag over bloedingen!(sorry sorry sorry!!)! Ik ben nu 6,5 week zwanger en heb al 4,5 dag last van bloedingen. Het is niet heel erg veel maar wel heel de dag door, en als ik plas zitten er ook wat (hele) kleine stolsels bij (niet altijd). (stolsels/stukjes is geen weefsel/geen 'harde' stukken maar meer slijmerig, je kan het uit elkaar trekken en lost op zeg maar..) De eerste dag was het wat slijmerig het bloed. Ik heb alleen de eerste dag een beetje buikpijn gehad en verder helemaal niet meer. Ik heb zelf het gevoel dat het mis is en heb gelukkig maandag een echo zodat we wat meer zekerheid hebben. Maar tot maandag wachten is toch best lang! Heeft iemand hetzelfde als mij gehad en hoe is verder gegaan (goede zwangerschap of miskraam)???

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij mij begon het bloeden iets eerder dan bij jou.
    Helaas is dat niet goed afgelopen, al heeft de eigenlijke miskraam nog 3 weken geduurd.
    Een beetje bloed is vaak niet zo erg, maar met stolsels erbij...
    Ik hoop dat jij meer geluk hebt.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik heb vorige week bloed met stolsels gehad... ook bij mij is het niet goed afgelopen

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kan je echt niet eerder voor een echo? Zou gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je je ernistig zorgen maakt.. Dit toch rede voor onderzoek.. Is het bloeden al gestopt?

Knuf

5. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    ik heb precies hetzelfde..
    bloeding is nu iets minder geworden en moet vanmiddag voor een echo..
    Zal daarna wel een berichtje met de uitslag plaatsen..

6. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is het bloeden gestopt! Hopen dat het zo blijft!
    Het kan altijd nog mis zijn natuurlijk, maar toch.
    Ik kan echt niet eerder voor een echo, dat heeft geen zin. Omdat ik pas 6,5 week ben kan het zijn dat het hartje sowieso nog niet klopt en dan ga ik me druk maken terwijl het niet een miskraam hoeft te zijn. Dus ik heb me erbij neergelegd dat we tot maandag moeten wachten! En of het nou goed of slecht is, we kunnen er dan toch niets aan veranderen.

Ben benieuwd wat er bij jou uit komt met de echo Daan87!! Hoop voor je dat alles goed is natuurlijk!! Ik lees het nog wel!

7. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Ja ik ben net zo ver als jou en mijn bloeding is vanaf woensdag..
    Heb jij je VK niet gebeld dan ?
    Ze kunnen volgens mij sowieso zien of er een vruchtzakje zit..

Al denk ik het in mijn geval niet meer.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Twingo: wat fijn dat het bloeden gestopt is, duim voor maandag!

Daan: duimduimduim!

9. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 twingo1979, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    @Daan: ik heb toen ik begon te bloeden gelijk vk gebeld, en die heeft echo voor komende maandag geregeld.
    En weet je al iets??

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    spannend hoor! Ik heb precies hetzelfde gehad, maar ben helaas weinig wijzer geworden nog. Maar denk dat er bij jou al meer te zien is!

11. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sallie: Daarom stond mijn vk erop dat we nog even zouden wachten met echo. Omdat een te vroege echo toch geen zin heeft en je misschien nog meer in de onzekerheid zit omdat er nog geen hartje klopte. Maar hoe ver denk je dan dat je bent? En heb je al wel echo gehad?

12. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Nou dames, ik heb ook een miskraam gehad!

Volgende de echo zag alles er al weer mooi schoon en rustig uit...

We gaan het maar weer opnieuw probren..

Liefs

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Twingo: ik ben maar ruim4 weken. Maaarrr, omdat ik dacht dat alles al weg was (bloedverlies) kreeg ik een echo. En er was nog een vruchtholte te zien, dus het was nog niet weg.

Dus ik weet wel dat het geen miskraam nog was, in ieder geval niet een volledige, maar ik weet natuurlijk nog niet of het wel goed zit of dat er een restje is achtergebleven. Voor jou is het al bijna maandag, gelukkig!!

Daan: ik had je al gepmd, maar nogmaals. sterkte!

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb een bloeding gehad met een groot stolsel (paar centimeter lang), die maar een paar seconden duurde. Ongeveer een week daarna nog een echo gehad waarop een traag kloppend hartje te zien was. Het hartje is binnen een paar dagen na die echo gestopt...
    Mijn bloeding zag er dus wel iets anders uit dan die van jou, maar ik ben bang dat stolsels in de meeste gevallen geen goed teken zijn....
    (Al heb ik tijdens die periode meerdere verhalen op internet gevonden van vrouwen waarbij het wél goed is gegaan! Ik duim voor je!)

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Anna: wat vervelend zeg! Hoe voel je je nu? Mag ik vragen wat dat stolsel dan was? Wel raar dat het hartje daarna is gestopt met kloppen!

Heb jij het stolsel aan een deskundige laten zien? Ik heb het weggegooid, maar had nu gewild dat ik er een foto van had gemaakt....

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb het stolsel uiteindelijk weggegooid. Ik dacht inderdaad eerst dat het de miskraam zelf was, maar na wat zoekwerk op internet ben ik het gaan afspoelen en 'uitpluizen', en bleek het het 'gewoon' een bloedstolsel te zijn. Ik had een behoorlijke innestelingsbloeding gehad (vergelijkbaar met menstruatie, inclusief doorlekken zelfs...), dus ben er vanuit gegaan dat het daar een restje van was, wat er nog uit moest.

Op het moment dat ik het stolsel verloor, was ik volgens mijn eigen telling tussen de 5,5 en 6 weken zwanger. Anderhalve week later liet de meting bij de vk een vruchtje van 6w3d zien. Eigenlijk kon dat logischerwijs al niet, want dan had ik met 3w3d positief moeten testen...

Vanaf het moment van testen heb ik 'zeker' geweten, zonder aanleiding nog op dat moment, dat het mis zou gaan. Wel gek hoe je intuïtie dan werkt!

Het vruchtje was trouwens duidelijk in aanleg al niet goed, want de vk kon bij de laatste meting niet eens zien wat 'voor en achter' was, dus het is eigenlijk een wonder dat er überhaupt een hartje geklopt heeft!

Ik voel me nu trouwens prima: vooral omdat ik me vanaf het begin dus al niet teveel aan deze zwangerschap heb willen hechten.
    Sinds gisteren is het bloedverlies ook over, dus ik kan voor mijn gevoel weer verder.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat een verhaal zeg!

Maar wel mooi dat je intuitie zo werkt he!

Ik hoop dat ik ook snel duidelijkheid heb, in onzekerheid zitten is ook niks!

heel veel succes met nieuwe ronde(s), hoop op één ;).

En bedankt voor je info!

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dank je! (Ik hoop ook op 1 ronde, haha!)

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

19. babbes86

babbes86 Lid

20 mrt 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja, ik had ook last van bloedverlies. was 7wk zwanger, afgelopen vrijdag uitsluitsel gehad van gyneacoloog na 3 tussentijdse bloedingen, het was een miskraam. ze kon niet zeggen of de vrucht al weg was of er nog uit moet, afwachten dus. baal er enorm van.....

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jakkes Babbes, en dan ben jij al weer wat verder :(. Get!

Ik hoop voor je dat het al weg is, dat bespaart je een hoop!

Anna: dankje. Ik moet wachten tot 31 maart, maar heb geenbruinverlies meer gehad en woensdag één veegje (na echo) na ook gene bloed meer. Hoop zo dat het goed zit!

Deel Deze Pagina