Al 4 dagen bruin bloed verlies

Discussion in 'Miskraam' started by Bubica, Nov 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sofia

Sofia Lid

Oct 17, 2008
    67
    0
    0
    @Bubica en mamaloew: Hadden jullie ook buikkrampen bij dat bloedverlies?
    Ik heb namelijk sinds 5 dagen bruinverlies en gisteren werd het ineens helder rood. Veel buikrampen en veel bloed. Maar het duurde maar een paar uurtjes en toen trok de pijn weg. Verlies nu nog iets bloed, maar niet meer zoals gisteren en het lijkt ook wel weer donkerder te worden (meer naar bruin weer). Ik heb heel goed opgelet of ik het vruchtje verloor, maar heb niks anders dan helder bloed gezien, geen stolsels, geen vruchtzakje, niks. Ik woon in Portugal en hier heb je geen verloskundige, dus moet ik waarschijnlijk nog wel even wachten op een echo bij de gyn.
    Is er nog hoop? Help...

2. Bubica

Bubica Lid

Oct 26, 2008
    57
    0
    0
    Hoi Sofia,

Ik moet je zeggen dat ik meer buikpijn kreeg van de angst dus niet echt krampen.
    Bij mij zit het nog steeds goed en het bloedverlies is nu opgehouden. Als ik jou was zou ik toch proberen om langs te gaan bij de gynecoloog. Dit heb ik namelijk ook gedaan en ben daar best gerust gesteld.

Veel succes

3. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    @ bubica

Misschien een heel raar idee, maar misschien was je in verwachting van een tweeling? Ik heb pas ook een miskraam gehad en dan komt iedereen ineens met allemaal eigen verhalen, waaronder ook het verhaal van de moeder van een goede vriendin:
    in verwachting van een tweeling, maar na 7 weken begon ze ineens te bloeden en verloor dus ook het vruchtje van 1 van de tweeling. De andere is keurig blijven zitten en is nu dus mijn vriendin!

4. Bubica

Bubica Lid

Oct 26, 2008
    57
    0
    0
    Hoi Marjolein,

Ze hebben het nagekeken dat het niet een tweeling was en daar waren ze zeker van dat het niet zo was. Maar aj ach je weet het nooit.... Maar het ziet er nu gelukkig allemaal goed uit...

Share This Page