Hallo allemaal, Het is weer zo ver.. het ''wachtbankje'' is weer als een roze olifant in de kamer aanwezig. Rond a.s. zondag is het dus de dag dat mijn leven misschien wel voor goed gaat veranderen. Maar eigenlijk denk ik al te weten dat het deze keer ook niet raak is. poging 26 maar liefst. Alhoewel IUI poging nummer 1. Dat klinkt wat positiever. En dan van die mensen die zeggen, meid je bent nog zo jong. Daar moet je nu nog helemaal niet mee bezig willen zijn. Of oh, misschien moet je er niet teveel mee bezig zijn.. dan ben je zo zwanger. Ja leuk verhaal denk ik dan.. dat is makkelijk voor iemand om te zeggen die geen idee heeft hoe klote en zwaar het is. Het is niet zomaar een wens, het is niet zomaar iets dat je random krijgt. Sommige mensen moeten er hard voor vechten! Ik wil ook meteen zeggen dat jij.. als vrouw/man/mens ontzettend veel respect verdiend en je best wel eens mag horen.. Je doet het super! Zo, even mijn hart gelucht.. voel je vrij om je frustraties of tips hieronder met me te delen. Vruchtbare groetjes..
Spannend, ik duim dat deze ronde met IUI goed voor je uitpakt! Helaas zijn er altijd mensen die de situatie niet begrijpen en komen met loze kreten als: "laat het los", "jullie zijn nog jong", "het komt vanzelf wel". Vast heel goed bedoelt allemaal, maar zo voelt het helaas niet.
Ik zat van de week bij de arboarts, die zei "Petje af dat je dit allemaal doet, 2 petjes als ik ze had!" Is natuurlijk wel een arts dus die weet er wat meer van, maar toch fijn om te horen! En inderdaad, iui nr 1 klinkt een stuk leuker nieuwe fase nieuwe hoop! Ik ga voor je duimen!
Lieve allemaal, bedankt voor alle lieve berichten en verhalen die jullie gedeeld hebben. Mijn wachten was van korte duur. het liefste geef ik op.. ik wil wel.. maar het voelt alsof ik niet meer kan. Op naar IUI nummer 2. ik wens iedereen veel sterkte met zijn eigen verhaal.. mogen de dagen kort zijn, en het verlangen groot! liefs
Ah balen @Ninnepin.. Veel sterkte met de teleurstelling, bedenk dat je altijd even pauze kan nemen van de behandelingen, soms is dat even nodig
@Ninnepin heel veel succes! En hooi jouw frustraties eruit! Er zijn hier veel mensen die jouw begrijpen en hetzelfde hebben meegemaakt. Hier 16 iui en 2 ivf verder. 4 vlinders en een engel van 24 weken en zwanger van een bengel. Uitspraken die het meeste pijn hadden gedaan: - ooo je krijgt genoeg vergoed( eerste instantie waren 6 iui + 3 ivf vergoed) of - je moet misschien los laten en je leven anders inrichten of - beter bij jou dan bij mij of Veel succes en een dikke knuffel. En het maakt niks uit wat andere zeggen. Niet na luisteren. Je bent pas uitgespeeld als je zelf gaat opgeven.