maar ze drinkt wel goed en heeft geen koorts. Hoelang kan ik w8en tot ik naar de ha ga? of kan het geen kwaad? ze krygt bv.
Ik zou dan sowieso even bellen. In principe is er niet zoveel aan de hand, zolang ze maar plasluiers hebben. Maar 4 dagen diarree is natuurlijk niet helemaal fijn... Had je al ORS (of hoe heet dat spul ook) gegeven?
Dat is voor baby's met diarree, heeft volgens mij dezelfde werking als norit, houdt vocht vast dus. Alleen norit mag je aan een baby nog niet geven en dit dus wel Kun je bij de apotheek halen.
je kunt ook gewoon eens bellen met de assistentes van de ha. die kunnen jou precies vertellen wat je zelf kunt doen, wanneer je even langs moet komen en als ze het niet weten dan overleggen ze met de ha en bellen ze terug. tenminste.. zo werkt dat bij onze praktijk
Goed in de gaten houden of ze niet suffig word en diep liggende ogen krijg, dat waren de tekenen toen mijn dochtertje uitgedroogd was. Maar die had 15 poepluiers op een dag en wilde ook niet drinken en als ze het wel deed dan spuugde ze het weer uit.