al 4 dagen een positieve ovu test ....?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door katja2628, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katja2628

katja2628 Nieuw lid

13 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames
    ik heb al 4 dagen op rij een positieve ovulatie test 10 11 12 en 13e denk dat ik op de 11 e mijn eisprong heb gevoeld door middel van pijn aan mijn linkerkant van mijn onderbuik maar de testen zijn 2 dagen naderhand nogsteeds positief snap niet hoe dat kan heeft iemand hier ervaring mee ? of een verklaring hier voor ?

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heb je een foto van je testen?

3. katja2628

katja2628 Nieuw lid

13 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee geen foto s maar er zijn 2 duidelijke rood/roze strepen te zien 3 dagen lang en vandaag waren ze ietsje lichter maar wel duidelijk 2 dikke strepen

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Merk kruidvat zeker ;)

Maaruh...is de teststreep wel net zo donker (of liever donkerder) dan de controlestreep??

5. katja2628

katja2628 Nieuw lid

13 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag zijn de streepjes even donker de 3 dagen hiervoor was de teststreep donkerder als de controle de testen zijn van 123zwangerschapstesten (midstream)

6. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    4 dagen positieve ovutesten kan wel hoor...bij mijn dochtertje had ik 4 dagen een smiley van clearblue en resultaat :D
    dus kan wel

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Heb met die van CB ook 3 dagen een smiley gehad.

Ik vond het met de dipsticks moeilijk te zien.
    Had dan weer dagen streepjes (van licht naar donker en andersom).
    Wist nu niet goed hoe of wat.
    Op de dag(en) dat ik dacht een positieve test te hebben gooide ik er een digitale CB met smiley tegenaan voor alle zekerheid.

8. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb gelezen dat als je zwanger bent, het hormoon dat ook bij je evaluatie toeneemt, hoger blijft. Misschien dat je daarom een positieve tekst houdt? (zou fijn zijn natuurlijk!)

9. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Ik heb ook al sinds donderdag positieve testen, ook van 123testen! Was net van plan om een topic te openen maar dat hoeft dus niet.. Ik heb zojuist foto's gemaakt. De bovenste laat alle testen zien vanaf de eerste op dag 7, de laatste is van de afgelopen dagen.

foto-4.jpg
    foto-5.jpg

Heb al sinds vrijdag een beetje een raar gevoel onderin mijn buik, en sinds gisteren het gevoel dat ik een blaasontsteking heb/krijg..

Hebben jullie een idee? Ben gewoon netjes 6 dagen ongesteld geweest met enorm veel buikkrampen en bloedverlies.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat er 2 streepjes staan wil niet zeggen dat hij positief is!
    Een positieve ovulatietest heeft 2 hele donkere strepen,even donker en breed!
    Is de test streep zichtbaar maar niet zo donker als de controlle streep is hij dus niet positief!

Melanie,die vanuit vandaag ziet er nog enigszins positief uit.
    Ik zou vanavond klussen en morgen nog eens testen.
    Hij zou dan weer lichter moeten zijn,is hij nog donkerder dan is hij zèker positief.
    (op de foto zie ik niet of de streep even donker en breed is,lijkt er wel op)

11. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    In het echt zijn ze al sinds donderdag donkerder en breed.. Ach, ik test nog even door! Hebben vanochtend en vrijdag geklust.

Ik ga zo naar de huisartsenpost voor een blaasonsteking dus krijg antibiotica voor een paar dagen. Ga dus maar nergens meer van uit deze ronde! (Vriendje was hele week ziek met koorts, is ook niet bevorderlijk!)

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Melanie, die testen zijn echt nog niet positief.

13. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Die testen zijn wel positief hoor Melanie.. het linker streepje is het test streepje he ;) Duidelijk te zien dat ze vanaf 12 oktober even donker of donkerder zijn dan de controle streep!

Deel Deze Pagina