Vandaag positieve ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by julia1984, Oct 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik een positieve ovulatietest!

Ik hoor verschillende verhalen wanneer we moeten klussen!
    Sowieso vandaag natuurlijk, maar dan zondag of maandag of allebei!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoveel als je met elkaar zin kan maken!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei springt dan op zondag of maandag dus zowieso doorklussen tot dinsdag... Hoeveel... Tja.. Het moet wel leuk en geen verplichting worden.. Dus dat is een keuze die jullie zelf moeten maken ;)

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    thnx voor jullie reactie...hier genoeg zin, dus dat moet goedkomen!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Misschien goed om te weten.. ik heb vandaag ook positief getest maar verwacht mijn ei pas dinsdag of woensdag... Je ei springt GEMIDDELD 12-48 uur later maar is geen wet.. bij mij dus meestal iets later... Ik zou dus zeker nog even doorgaan.

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Heb sinds vanmorgen een drukkend gevoel in mn onderbuik en dat is wel herkenbaar voor mij. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt, dus nu word mijn gevoel bevestigd, ook heel fijn. Zal zeker nog wel even doorgaan tot woensdag!
    Bedankt voor de tip!

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

Sep 30, 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat grappig Julia, we lopen precies gelijk op. Voor mij ook dag 13. Gisteravond beetje drukkende buikpijn gevoeld, dus vanmorgen getest. Achteraf had ik gistermorgen ook een test moeten doen, maar ik wilde niet te vroeg beginnen (vorige keer te vroeg begonnen met testen en werd ik een beetje deprie van die rondjes zonder gezichtje erin... Dus was ik er maar mee gestopt). Maar vanmorgen een smilie op CB test, dus ook op mijn gezicht! ;) Succes met klussen en ik hoop voor jullie dat het snel raak is! Groetjes Kitty

8. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Succes!
    Ik heb vandaag eindelijk een positieve ovulatietest. Gisteren en vrijdag al geklust, maar gaan dus vandaag en morgen nog maar ff door..

Share This Page