Dag dames, ik ben voor het eerst begonnen met het gebruiken van ovulatietesten en wel die van sensitest. Ik was ontzettend blij toen er afgelopen donderdag een streep te zien was, die net zo donker was als de controle streep! Meteen die avond ook geknutseld. Ik had tot dusver geen idee wanneer mijn eisprong plaatsvindt. Dit omdat ik een hele onregelmatige menstruatie heb ( cyclus kan tussen 30 en 38 dagen zitten) en omdat ik nog nooit een eisprong gevoeld heb. Maarrr nu is die test dus al 4 dagen positief!! Wat betekent dit??? Heeft iemand hier ervaring mee?
Op zich wel apart dat je ovutest al vier dagen zo donker is! Misschien er even een zwangerschapstestje tegen aan gooien, aangezien ovutesten ook positief kunnen zijn als ze zwanger bent. Dat zou wel verklaren waarom je vier dagen een dikke streep hebt. Anders weet ik het ook niet. Bij mij is er maar 1 keer een dikke streep geweest, en verder alleen heel licht of wit.
Heb hetzelfde.. heb dan wel de Ovutesten van kruidvat, maar 31 december echt knalpositief getest ermee (testlijntje zelfs donkerder dan de controlelijn) en vandaag was het lijntje alsnog even donker als het controlelijntje.. Dus ben ook wel benieuwd wat het inhoud? Tot nu toe waren mijn testen altijd na de ei vrij snel weer duidelijk een stuk lichter..
Zijn de strepen gewoon donker of echt positief? Op zich wel vreemd, 4 dagen. Ik gebruik zelf ook sensitest en heb vaak 2 dagen een positieve test. Heb je misschien een foto? Kunnen we even meekijken...
@ Marije Nee, heb helaas geen foto en heb die van afgelopen dagen ook al weggegooid. Maar de controlestreep en de teststreep hebben echt gewoon dezelfde tint. Gek he? @ Sparkie Ik heb nog wel wat dagen te gaan voordat ik officieel mag testen. Denk je dat er nu al wat te zien valt dan? Of heb je daar specifieke testen voor nodig? @Dnze22 O, jij ook al? Als je er meer over te weten komt, let me know!
@Fruity: Ik heb ook geen idee. Ik gebruik de dipsticks van z&k en deze ronde had ik 2 dagen 2 gelijke strepen, daarna 1 dag knalposi en vervolgens nog 1 dag gelijke strepen. De ronde ervoor had ik (meerdere keren een posi test, maar uiteindelijk) 2 dagen een knalposi test, dus het varieert. @Dnze: De kruidvat ovutesten zijn heel slecht heb ik hier meerdere malen gelezen. Geven langdurig posi aan schijnbaar.
ik heb teste zelf dik positief met de ovutest toen ik net zwanger was. durfde namelijk nog geen zwangerschapstest te doen. maar toen de ovutest zo posi was had ik er wel vertrouwen in! xx sky
Vandaag was de teststreep weer lichter bij mij. Maar ik blijf het raar vinden die 4 dagen.. Ook dat de streep nu nog steeds niet helemaal weg is.
Hahahaha.. kruidvat heeft dus een levendige fantasie .. Raar eigenlijk... de zwangerschapstesten zijn van zulke goede kwaliteit en dan de ovutesten niet .. zo zie je maar hoe het kan verschillen..
Ik heb gelezen dat al de ovu test meerdere dagen posi blijft je eitje wel op springen staat maar nog niet springt dit kan tot 7 dagen zelfs duren Liefs
30 dec had ik een ovulatie-test gedaan(van Kruidvat) deze was positief toen dachten we gewoon doen. Daarna had ik op 2 jan en 4 jan weer de ovulatie-test gedaan. Alles bleef positief met een dikke streep dus ik dacht iets is niet goed. Toen heb ik gisteren 3 zwangerschap testers gekocht eerst van Kruidvat en daarna Clearblue digital met conceptie indicator en ja hoor ik was al zwanger ik ben nu 6 weken zwanger... dus ik zou zeggen zwangerschap tests kopen!!! Ik wens je succes !
Even nieuwschierig..... ben je dan ongesteld geweest ( aangezien je weer op je ei aan het wachten was) en toch zwanger???
diene moet eerlijk zeggen we hadden stiekem wel een kinderwens maar we waren er niet echt mee bezig. Ja ik was ongesteld geweest. ik was trouwens 8 dagen ongesteld . fruity succes xx
Oh dan was het wel een mooie verassing. En je had niet al dat gedoe met afwachten ed..... Maar was je echt ongesteld of lichte bloedingen, een beetje maar?? Sorry dat ik nieuwschierig ben maar vind het interessant. Gr Diene
Dank je wel voor je reacties. Wat appart, dus er kan hoop zijn na een ongi hihi al denk ik dat we daar over het algemeen maar niet vanuit moeten gaan Geniet lekker van je cadeautje!!