Vliezen breken

Discussie in 'De bevalling' gestart door kellyskeezer, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    ik heb een vraag hoe weet je dat ze (vliezen) gebroken zijn.
    Heb nogal wat afscheiding van een schim infectie dus twijfel altijd erg

Hoorde net een knak (knappen) boven in mijn buik en wilde in bad gaan maar hoe weet ik het dan??? Loopt het meteen eruit of kan het ook even duren :D

gr kelly

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    misschien even zoeken... zijn al veel topics over!

Ik had een keer de volgende tip gelezen; blaas op je hand, zodat er druk op je buik komt... komt er dan weer vocht? Is het waarschijnlijk vruchtwater!

Ik voelde echt een knal en daarna stroomde het steeds in kleine stroompjes. Maar als het maar een klein scheurtje is kan het heel langzaam gaan. Eventueel dat blazen gedoe doen met een maandverbandje in de onderbroek, zie je meteen de kleur...

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hier kwam het er in golven uit.... niet meteen een hele plens, maar ook niet steeds kleine beetjes,

op de hand blazen ging bij mij niet op, ik kon zo hard blazen als ik wou maar er kwam geen vruchtwater ( beide keren) terwijl mijn vliezen toch echt gebroken waren,

bij de eerste had ik een vruchtwaterteststaafje uit het ziekenhuis gekregen, dit is een staafje voor als ik dacht dat ze gebroken waren ik het staafje er even in kon houden en dan zou het zwart kleuren,
    met 36 weken waren ze gebroken

bij de 2e niet want ze zouden met inleiden met 36 inleiden, 1 dag voor de inleiding braken snachts mijn vliezen, en het was precies hetzelfde als bij zoonlief ook in golven, dus ik wist het gewoon zeker.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik dacht eerst dat daniel zo hard op mn blaas had gedrukt dat ik in mn broek plaste (was snachts) maar toen ik naar de wc was geweest en schone kleren aan kon ik weer terug naar de badkamer om weer te verschonen:D 5minuten later ofzo wist ik het zeker, toen bleef het komen

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier braken de vliezen ook 's nachts. Ik werd wakker omdat ik dacht dat ik geplast had. Maar het bleef beetje bij beetje komen. Dus geen golven vruchtwater..

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier ook in beetjes maar kon zo hard op mijn hand blijven er kwam geen vruchtwater. Maar toen ik me voor de 6e x had gewassen, dacht ik misschien moet ik de vk toch maar eens bellen. Toen moest ik ook op mijn hand blazen (dacht wat voorschut heb haar voor niets laten komen) maar zij zei dat het toch echt mijn vliezen waren.

Bij twijfel de vk bellen dus! Succes alvast...

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik voelde een soort van "plop" van binnen en toen begon het te lopen. Het was hier dan ook duidelijk dat het om de vliezen ging.

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Misschie klinkt het vies maar....
    Even met een wc papiertje afvegen en ruiken of het zoet ruikt,ruikt het zoet dan is het vruchtwater

9. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het wel duidelijk, het stroomde er echt uit.

Deel Deze Pagina