Dreumes onrustige handjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sarax, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even een vraagje, mijn kleine mannetje beweegt heel vaak met z'n handjes.
    Als hij bijv stil zit zit hij er altijd mee te frunniken, aan z'n been te plukken of met allebei z'n handjes in elkaar wriemelen.
    Ik heb dit nog nooit echt gezien bij andere kids. Hij houd ze gewoon nagenoeg nooit stil.
    Herkennen jullie dit?

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier ook zelden stille handjes hoor

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja dat viel mij ook op toen ze baby was. Had hier toen ook gevraagt maar kreeg te horen dat iedereen het doen. Is echt niet zo. Zoals ze deed is ook zo gebleven ze is bijv gaat slapen knijpt ze met handjes in speelgoed, friemelt het etc.
    Voor de rest ze is niet echt abnormaal met handen gewoon normaal maar viel mij toen sterk op dat ze altijd als baby druk was met handjes maar indd als ze tv kijkt moet ze altijd iets in handen hebben.
    Ze is ook echt tast kind: enorm goed en wil dingen doen zoals klei, zand, kinetic etc. Heeft ook erg goede fijne motoriek altijd gehad. Misschien heeft het daarmee iets te maken ik weet het niet

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier ook, van begin af aan al. Heeft ook ingebakerd gelegen tot 7 maanden bijna, want tijdens het slapen wapperden de handjes gewoon door. Mijn vriend schijnt het ook gedaan te hebben, is uiteindelijk goedgekomen ;).

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hier ook gehad hoor, en nu nog steeds zit hij nooit helemaal stil

6. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oke, fijn om te weten dat jullie het herkennen.
    Er zit een lichte vorm van autisme in de familie dus dan maak je je snel zorgen over dit soort kleine dingen :(
    Bedankt!

Deel Deze Pagina