Is dat leuk om kado te geven?. Krijg van veel mensen de vraag wat ze wilt hebben naar heb geen idee eigenlijk.. Is dupli leuk voor een 2 jarig meisje? Groetjes
onze dochter vind duplo geweldig, maarja dat is natuurlijk ook afhankelijk van je kindje. Hello Kitty Duplo is ook leuk, verder vindt ze de voertuigen leuk. Bouwen gaat ook steeds beter (slopen gaat al heel lang goed)! Hier is het zeker een aanrader!
Ja, mijn dochter speelt veel met duplo. Heb laatst nog een extra basisdoos erbij gehaald. Maar ze vindt torens bouwen sowieso wel leuk (ook met blokken, boekjes en allerlei andere voorwerpen )
Thirza speelt er erg veel mee al heel lang en als je nog weinig hebt, is het vooral leuk om een basisdoos te krijgen, een bouwplaat en diverse losse sets, zoals met dieren, HelloKitty (niet de echte duplo, wel zeer stevig en vrijwel evengoed als de echte duplo), auto's... Wij zijn erg fan van lego en duplo omdat je er zoveel kanten mee uit kunt. Dat merken we ook aan hoe Thirza er mee speelt: eerst was het veel enkel torens bouwen, maar ze gaat steeds meer echte bouwwerken al maken. En sinds een paar maanden speelt ze druk allerlei rollenspellen uit met de dieren en poppetjes Erg leuk!
O, en als ik je mag tippen nog: kruidvat heeft vaak sets staan die daar een stuk goedkoper zijn dan elders, en deze website is ook veel goedkoper. Zij zitten in Den Bosch, dus als je daar in de buurt woont, heb je ook nog eens geen verzendkosten Wij halen er veel op, scheelt regelmatig (op de grotere sets), wel 10 euro! www.2ttoys.nl
Haha, zo herkenbaar. Mijn zoon stapelt ook alles wat er maar te stapelen valt. Ik weet dus wat ik voor zijn tweede verjaardag ga kopen.
Ja het is zeker een aanrader. Hier hebben we veel van duplo. Poppenhuis is erg leuk en nu is mijn zoon (22 maanden) veel met de elektrische trein aan het spelen. Bij Toys xl is het nu 3 halen 2 betalen.
Mijn dochter kijkt weinig naar haar duplo om. Ze speelt de hele dag met little people. Maar dat hangt denk ik van je kindje af
Hier precies andersom: ze spelen heel veel met duplo en kijken niet naar Little people om! En dat lijkt ook al voor zoonlief te gelden. We hebben heel veel: huis, treinen, auto`s, dierentuin, heel veel blokken, heel veel poppetjes, hello kitty (nep)duplo, vliegtuig, wegwerkersset. Ik koop veel op marktplaats en bij webwinkels, nu zijn er ook weer aacties van 3 halen 2 betalen!
Hier ook. Nog steeds vindt ze het niet echt heel leuk Ze speelt liever met My little pony en andere poppetjes of knuffels.
duplo kan leuk zijn als je kindje het leuk vind om te bouwen. wat ook leuk is zijn dingen van 123 playmobiel ( zijn vaak met blokjes en popjes en of dieren) en andere dingen met dierenfiguurtjes en poppetjes. dat spreekt ze vaak erg aan. je hebt bijv little people (en nog wat merken hoor) hebben ze boerderijtjes van bijv, daar wordt hier veel mee gespeeld. ze hebben ook auto's, bussen, vliegtuigen, allemaal met poppetjes. misschien is zoiets leuk om te vragen.
Duplo is hier een groot succes. Een van de weinige dingen waar ze iedere dag (veel) mee speelt. Torens bouwen, spelen met de dieren en poppetjes en als ik een huis of boederij ofzo bouw, is ze daar ook lang mee aan het spelen. Little People heeft ze ook, maar kijkt ze niet naar om.