Ik zelf heb eergisteren gehoord dat ons kindje niet meer leeft. Ik was op het moment van de echo precies 10 weken. Toen de vk ons kleintje niet kon vinden met een uitwendige echo wist ik het eigenlijk al. Toch wilde ze nog een inwendige echo doen voor de zekerheid. Helaas kregen we toen te horen dat ons kindje maar 5 weken en 5 dagen geleefd heeft. En dat terwijl ik helemaal niets gemerkt heb, geen kramp, gern bloedverlies of dat de zwangersschapkwalen minder werden Thuis uitgerekend dat hij/zij is gestorven op 8 april. Precies op de dag dat we het aan mijn ouders verteld hebben. Op dit moment zit ik in een achtbaan van gevoelens. Morgen naar de gynaecoloog voor meer informatie en hoe nu verder.
4 jaar geleden kwam ik er ook achter bij 12 weken dat het kindje al 3 weken niet leefde. Was bij mij met 8.5 week gestopt. Dus weet hoe klote het is! Heel veel sterkte.
Vrijdag naar de gynocoloog geweest. Uiteindelijk toch voor de vaginale pillen gekozen. Het inbrengen was geen probleem, maar na ongeveer 3 uur kreeg ik last van buikkrampen, overgeven, diarree en last van mijn stuitje. Was dus echt geen pretje. Rond 8 uur voelde ik een soort luchtbel uit vagina. Waarschijnlijk was dit het vruchtzakje. Nu nog steeds last van mijn buik. Mocht dit nog een paar dagen aanhouden, dan bel ik ff naar het ziekenhuis. Egde: hoe lang was jij zwanger toen het mis ging?
Hoi hoi, zo heb ik het ook ongeveer beleefd, ik had erna ook nog buikpijn, wel een stuk minder. Jij ook? Ik heb alleen geen pillen gehad, bij mij ging het vanzelf. Ik was 8 weken . Hoe gaat het nu met je?
Ik dacht dat ik van binnen helemaal schoon was, krijg ik in de nacht van zondag op maandag verschrikkelijke buikpijn. En toen kwam denk ik alles eruit. Sindsdien heb ik geen last meer van buikpijn.
Nog niet. 24 mei moeten we weer langskomen. Met mijn gevoelens gaat het up and down. Als iemand aan me vraagt hoe het gaat moet ik hard slikken om niet te gaan huilen. Ik wil straks 1 keer ongesteld worden en daarna gaan we weer proberen om zwanger te worden. Hoe is het met jou?