Het was inderdaad een flinke klus. Helaas niet afgekregen wat ik in mijn gedachten had, maar op een gegeven moment ging alles pijn doen door de rare houding die je hebt. Wel goed dat je cyclus precies 28 dagen is. Mag je trouwens klussen voordat je een controle hebt gehad?
Wat goed Egde, dat je nu meteen een cyclus hebt van 28 dagen! Hopelijk de volgende ronde meteen raak Ik duim voor je!! Enne alvast veel plezier dit weekend . Vanaf wanneer ben jij gaan tellen na je miskraam? Heb jij ook cytotec gebruikt gehad? Ik weet niet zo goed wanneer mijn 1e dag van de cyclus is.... Als ik weer zwanger ben ga ik me zeker aanmelden voor MvM! Didi, ik heb van de gyn te horen gekregen dat we pas weer mogen klussen als ik geen bloedverlies meer heb. Heb jij nog bloedverlies of is het al over? Pff inderdaad een hele klus de trap schilderen! Maar als het af is kan je er extra van genieten .
Ik begon woensdag 4 april met licht roze bloedverlies (ook echt de dag dat MvM langskwam...), ik had al gelezen dat dat geen kwaad kon, maar was toch op mijn hoede. Later die dag voelde ik dat het niet goed zat en ging naar het toilet, en ja hoor, dit leek wel ongesteldheid. Ik de VK bellen en ze zei dat ik het in de gaten moest houden en terug moest bellen als het erger werd. Uiteindelijk heb ik gebeld en kreeg ik een afspraak in het ziekenhuis de volgende dag. Daar heb ik een echo gehad met een kloppend hartje (hoe pijnlijk). Het bloeden heeft uiteindelijk bijna een week geduurd. Maandag de 9e (2e Paasdag, in de ochtend, oh joy) het vruchtzakje verloren. Ik heb deze maandag als dag 1 beschouwd, geen idee of dat zo moet, maar zo had ik voor mezelf een dag om te beginnen. Ik heb de week erop controle gehad om te zien of alles leeg was, dat was zo en heb toen ook gevraagd hoe het zat met 'klussen' , had al wel wat gelezen dat je wel moet wachten tot het bloeden gestopt is anders zou je infecties kunnen oplopen en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Nadat de VK zei dat het kon hebben we het ook weer geprobeerd. Hopelijk heb ik (en jullie!!!) snel weer een positieve test in handen. Bij mij is het natuurlijk gegaan trouwens, ik heb geen pillen gehad.
Ik heb wel pillen gehad. Dacht dat ik het moeilijk zal vinden. Mijn zwager had 's middags gezegd dat het al geen kindje meer was. Misschien heel hard, aar dit heeft me wel geholpen met het verwerken. Ik ben vrijdagnacht begonnen met vloeien en nu nog steeds. Moet 24 mei weer terug naar de gynocoloog om te kijken of ik schoon ben.