Al 4 weken ongesteld (zusje)

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyp, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm, die foto's moet je niet bekijken, als je net een koekjes met vanillevulling aan het vreten bent.

Ik hoop dat je d'r niet bang maakt, want ik geloof dat ze aan het meelezen is ;) Maar ik hoop dit dus echt niet voor d'r, denk het niet, want behalve pijn en bloedverlies heeft ze niets van die symptonen.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit had mijn zusje op den duur ook met die pil en toen bleek dat hij te licht was geworden. ze kreeg toen een andere pil en het probleem was meteen over. wat de huisarts toen ook geadviseerd heeft is om eventueel 2 a 3 maanden even te ontpillen om vervolgens met een nieuwe start van de pil te beginnen.

3. Seth

Seth Niet meer actief

o wil dr niet bangmaken hoor....;) sorry....

tis ook rot als je zo-iets hebt.... maarja.. zolang je niets weet, ga je je misschien wel vanalles in je hoofd halen.... en dat is ook niet gezond....
    kan ze beter keertje naar ha met billen bloot....

Tja..... zal ze toch een keer moeten... ;)
    fijn om vrouw te zijn.... wat dat betreft...;)

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dit probleem met dezelfde pil gehad en ik was 8 weken ongeveer ongesteld erdoor en bleek dat ik niet tegen een stofje kan wat in de pil zit verwerkt en daardoor werkte die niet. En zonder het te weten toen was ik zwanger. Na de zwangerschap weet ik hoeveel verschillende pil soorten geprobeerd maar geen die het perfect deed:(

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb een jaar of 12 geleden ook 1 maand constant bloedverlies gehad. Bij mij was de hormoonhuishouding behoorlijk door de war na het doorslikken van de pil meen ik. Igg kwam het door de pil. ( microgynon 30 )

Succes ermee!

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb dat ook eens gehad met de microgynon30 pil... bij mij was de oorzaak een slechte pap uitslag... ook kan het zijn dat de pil te licht is voor haar... inderdaad maar even naar de huisarts, die weet dan welke dingen hij kan uitsluiten en test haar eventueel op een aantal dingen...

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik slikte microgynon 30 al 10 jaar en toen kreeg ik dat ook en als ik dan eindelijk eens er vanaf was was ik na 2 wkn weer ongesteld
    ik ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan en de pil was te licht geworden je lichaam went er teveel aan nu heb ik microgynon 50(sinds aug gestopt) en heb nergens meer last van

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ze moet toch echt even naar de huisarts,, anders ga je even met haar mee,, ze is duidelijk een beetje bang,, denk dat de pil voor haar niet goed is.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb het ook gehad, met dezelfde pil. had m bijna 8 jaar. werd ook ineens erg emotioneel, echt iets mis qua hormonen.
    ben er toen tijdleijk mee gestopt, om te kijken hoe mijn normale cyclus het zou doen.
    ben toen 1 keer braaf ongesteld geworden, alles weer stuk beter. tot ik dus zwanger raakte omdat ik niet meer aan de pil was. hormonen zijn er weer, en straks na de bevalling weer weken bloedverlies. leuke cirkel zo..

zou haar toch aanraden naar de ha te gaan, hoe moeilijk het ook is. misschien andere pil proberen?

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb precies het zelfde met die rot pil. Niet 4 weken lang achterelkaar maar steeds met 2-3 dagen ertussen en dan weer een week weer 2-3 dagen ertussen en weer een week. Erg! irritant :( de HA van mij zei dat ik het nog een maand of 3 moest aankijken :(:x

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb dit ook een keer gehad, maar dat was dom foutje van mezelf; was niet helemaal helder en heb de pil verkeerd geslikt hahaha. Daarna een kleine pauze ingelast, en bij de eerste dag van de volgende menstruatie was ik weer begonnen. Problem solved... Hoop dat het probleem snel opgelost wordt!

Deel Deze Pagina