Hey meiden, zojuist valt mij op dat mijn avatar een bruin handje en een roze handje heeft. Ik geloof dat ik deze van een Amerikaanse site heb. Is deze avatar een manier om te communiceren dat ik een relatie heb met iemand van een andere huidkleur? Is er iemand die het zo opvat? Overigens geen probleem als het zo wordt gezien, maar ik vraag het mij af. Groetjes, Dominique
Ik let meestal niet op banners, maar nu je deze vraag hebt gesteld heb ik hem eens goed bekeken. Ik zou hem wel opvatten als een gemengde relatie en niet als vriendschap door het onderschrift. Want 'trying to conceive' doe je meestal met je partner.
ik let er bijna niet op op avatars, maar als ik die van jou zou zien zou ik denken aan vriendschap ongeacht hoe iemand er uit ziet.
Ik zie alleen dat je er samen met je partner voor wilt gaan. Daar wens ik je heel veel plezier en succes mee! Als trying to conceive er niet bij had gestaan, is het een heel ander plaatje. Inderdaad iets van vriendschap.
Ik keek eigenlijk eerst naar de tekst ( n.a.v. je titel, ik dacht dat je daar een vraag over wilde stellen) Dus nee, het viel absoluut niet op en ik moest nog goed kijken om te zien dat het twee kleuren waren.
Conceive is zwanger worden Maar zo komen mensen er dus bij dat het om vriendschap gaat - niet iedereen is zo thuis in de Engelse taal dat ze elk woord herkennen... Ik zie trouwens in je avatar gewoon een (blanke) man en een vrouw (partners), waarschijnlijk omdat ik hele bleke handen heb en die van mijn man wat bruiner zijn
Haha wat een grappige vraag! Ik moest even goed kijken naar die handjes om het verschil te zien. Maar ik ben iemand die altijd eerst tekst ziet en dan pas een plaatje. Dus bij mij was ook direct: "ze wil zwanger worden" wat in me op kwam bij je avatar. Succes!
Volgens het nederlands - engels woordenboek betekend conceive ook: meeleven/inleven. Dus in deze avatar zou het meer zoiets zijn van: je inleven/verplaatsen in elkaar. Open staan voor elkaar. Zoiets. Het bruine en witte handje houd dan in (lijkt mij) dat je ongeacht je huidskleur samen door het leven zou moeten kunnen gaan.
Ja, in mijn ogen ook . Maar ik dacht niet dat je een vriend met een andere huidskleur had. Mijn vriend is ook wat bruiner dan ik, maar wel gewoon oer-Hollands.