hallo dames ik ben gisteren bruin gaan vloeien en vandaag gaan bloeden helderrood! Ik ben in het ziekenhuis geweest en daar bleek dat mijn hcg te laag was voor 7 weken dat ik een miskraam krijg. Mijn hcg was namelijk maar 156. Nu dachtten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! maar omdat mijn hcg al zo gedaalt was denken ze toch van niet. Nu ben ik er niet gerust op heb namelijk zo'n pijn alleen aan de linkerkant! Ik heb echt een stekend en een soort scheurend gevoel links! Als dat heel erg zou worden moest ik alsnog naar het ziekenhuis komen. Ik bloed nog steeds maar ben nog geen vruchtje verloren. Iemand misschien tips of ervaringen met die pijn? xx
He bah wat vervelend meid! Als je erge pijn hebt gewoon bellen hoor!! Heel veel sterkte de komende tijd
Wat rot voor je meid! Volgens mij is dit ook niet je eerste miskraam toch? heb je geen echo gehad? Ik heb ook wel eens zo'n heftige pijn aan 1 kant gehad, tijdens een miskraam maar ook wel eens na een curretage, maar ook bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het hoeft hier dus niet op te wijzen. Maar hou jezelf maar goed in de gaten en bel gewoon naar het ziekenhuis als je je zorgen maakt, daar zijn ze voor! Sterkte!!
hee dames! bedankt voor jullie reacties! dit is inderdaad al mijn 3e miskraam helaas! voel me echt vreselijk op dit moment en het wil allemaal niet zo op gang komen! Ik ben al een paar keer in het ziekenhuis geweest en moet morgen weer terug! word er ff helemaal gek van!
Pijn = bellen M.n. pijn rondom de anus niet vertrouwen. Ik wil je niet bang maken, maar bij mij dachten ze 2 jr terug ook aan een miskraam en ruim een maand later bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn waaraan ik toen geopereerd ben. 1 troost, ik ben nu 20 weken zwanger