al 4u hevige krampen in onderbuik

Discussie in 'De bevalling' gestart door colora, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colora

colora Lid

12 mrt 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 39,5weken zwanger en heb nu al zo een 4-tal uur hevige krampen in mijn onderbuik. Je kan het vergelijken met zware menstruatiepijn. Het is niet zoals¨contracties want het gevoel is er constant. Wat is dit? Is dit het begin van???

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou eens timen hoe vaak de krampen komen... maar het zou best eens kunnen!

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Was je kleine al ingedaald? Want toen de mijne dat deed voelde ik me ook 'ongesteld' :)

4. colora

colora Lid

12 mrt 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, ons kleintje is al ingedaald. Zal eens proberen te timen, want net op het moment dat ik dit hier neertikte trok het weer weg...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    anders ga je even lekker heet douchen. is het niks dan trekt het weg, is het begonnen dan wordt het heviger!

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb bij mn eerste toen een paar dagen zon gevoel gehad.. waren achteraf voorweeen! ik twijfelde toen ook of t niet begonnen was (werd soms ook ineens heftiger en kwam en ging) maar t zakte weer weg uiteindelijk..

Even timen en douchen is een goede tip! Spannend!! :)

7. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    oohhh spannend!!
    Mocht het door hebben gezet (zie dat je na vanmorgen niet meer hebt gereageerd) dan veel succes & geluk :)!!!!!!!!

haha moet nu aan mijn eigen dag van bevallen denken. Toen krabbelde ik hier ook iets neer over krampen die ik voelde... ja hoor dat was het begin van... Die avond is mijn zoontje geboren.

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ben wel nieuwsgierig.. hebben de krampen uiteindelijk iets betekent??? :)

Deel Deze Pagina