Hallo allemaal. Ik hoop hier wat hoopgevende verhalen te horen. 1 oktober kregen we te horen dat de embryo met 8 weken was gestopt met groeien en het hartje gestopt met kloppen (1,5 week ervoor klopte het hartje wel). 8 oktober vruchtje verloren. 18 oktober ‘schoon’ verklaard. Maar toen had ik wel weer bloedverlies. Nu afgelopen vrijdag hysteroscopie gehad omdat ik al 2,5 week bloedverlies had en er toch iets leek te zitten op een 2e echo op 25 november. Hysteroscopie was goed! Alles schoon! Goed nieuws. Maar toch ben ik nu nog steeds aan het bloeden. Nu dus al bijna een maand achter elkaar. De week voor de hysteroscopie was het bloeden erger en mogelijk toen restweefsel verloren(?). Bij wie duurde het bloeden ook zo lang terwijl je wel ‘schoon’ was? Wanneer stopte het? Wanneer kreeg je eisprong? Volgende de gynaecoloog van de hysteroscopie leek m’n cyclus weer begonnen te zijn want m’n baarmoeder slijmvlies was dikker aan het worden. Waarom bloed ik dan nog?! Ben redelijk gefrustreerd en hoop ik wat herkenning te vinden.
Sterkte ❤️ Zou het zo kunnen zijn dat je een soort "ontrekkingsbloeding" hebt dus een menstruatie zonder eisprong?? Zodat je lichaam alles weer reset zodat je een nieuwe cyclus kan starten? Ik had ook heel lang vage bloedingen(ongeveer een week of 4 a 5) na mijn curretage en dat stopte ineens, toen had ik 3 a 4 weken daarna een eisprong! De nasleep is zo rot.... Hoe vervelend ook heeft je lichaam waarschijnlijk even tijd nodig om te herstellen
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met vage bloedingen voor een lange tijd. Het duurt allemaal gewoon zooo lang. Hoop dat het bloeden snel stopt en dat dan echt m’n cyclus weer zichzelf oppakt. Heb soms echt het gevoel dat het bloeden nooit meer gaat stoppen
Volgensmij had @ClaireUnderwood ook een hele lange nasleep.. Weet alleen niet of dat ook met zolang bloedverlies was.
Wat verdrietig, sterkte! lang bloedverlies na een miskraam herken ik, echter was er bij mijn hysteroscopie wel restweefsel gevonden en weggehaald. Aansluitend wel nog 1,5 week wat bloedverlies gehad. Bloed je veel of minimaal? Kan me voorstellen dat je slijmvlies geprikkeld kan zijn door de hysteroscopie
Bedankt voor jullie reacties. Het bloeden is sinds vrijdag eindelijk gestopt. 1 week na de hysteroscopie (in totaal na 4 lange weken) Ik hoop dat m’n cyclus nu dan echt zichzelf oppakt.