Jeej een tweede streepje gespot, eindelijk! Wel nog heeeel licht maar hoop dat ze nu gaan oplopen en knallen wat een heerlijk gevoel trouwens zo een tweede streepje...weliswaar een ovulatietest maar toch
jeeeeejjj leukkk Haha weet hoe t voelt toen ik eerste keer een dikke streep had toen was ik zo blij!!. Hoe ziet jou streep eruit al duidelijk of een lichte streep? Ik had t vandaag druk dus heb net een test gedaan Ennnnnn tot mijn verbazing heb ik gewoon een streep. best al een dikke roze streep. Ben benieuwd hoe t morgen is Zo ineens uit t niets weer een streep!! Benieuwd hoe die van jou morgen is?
Woehoe beiden een streepje Gisteren twee keer getest en beide testen laten een licht streepje zien, nog lang niet positief! Ben dus heel benieuwd naar vandaag, naar hoe snel het gaat oplopen, zal het hier even laten weten! Maar jij kan dus aan de klus... heb er wel een vraagje over, want wanneer klus je nou het beste? De dag dat je een positieve test hebt of de dag erna of allebei hahaha! Lees zoveel verschillende dingen.En omdat het de eerste keer met testen is ben ik eigenlijk heel bang om het te missen en dus nu al om de dag te gaan klussen maar of dat nu handig is... hoe doen jullie dit?
Dames woehoe het streepje wordt al duidelijker! Ik heb foto in mijn album gezet, want krijg het niet toegevoegd...wat denken jullie??
Dame82 Jaaaa beide een streepje Goed zeg zag t indd op je foto dat t streepje duidelijker word. Mijn streepje was iets lichter geloof ik. Had vorige maand pasr dagen lichte streepje toen knaller en dag erna nam t af. had nu geen streepjes gister best wel duidelijke streep. maar die van vandaag? neemt af of toe? Dat zullen wij morgen zien. Uhmmzz dat weet ik ook niet precies? Misschien kan iemand anders daar antwoord op geven? Wij hebben gister geklust vandaag ook maar even voor de zekerheid Haha Ben je iig zeker dat je op tijd erbij bent. Heb wel t gevoel dat ei eraan komt. steekjes links bij eierstok en onderbuik (waar baarmoeder zit) wat gevoelig. Wat raar is heb niet echt vruchtbaar afscheiding. Dacht altijd wanneer mijn afscheiding dun was t zover was maar ga nu twijfelen want ovulatietest bewijst het.
Hier ook geen vruchtbare afscheiding en helemaal geen gevoel mbt eisprong maar dat heb ik nooit! Ik ga deze ronde op de testen af want afgaan op afscheiding heeft mij nog niets opgeleverd! Dank je minimuis...gisteren al gestart met twee keer per dag! Zometeen tweede test van vandaag, ben benieuwd! Morgen wordt twee keer testen moeilijk met werk, maar even bedenken hoe ik dat ga doen?! Miss knalt hij straks al Vind het op de ene of andere manier maar spannend haha! Sascha jij ook nog succes!!!!!
Dankjewel Dame82, Ooh echt joh ik heb dus ook nooit vruchtbaar slijm zoals ik hier lees dat je er draden vn kunt trekken. Bij mij word t wel dunner maar geen slijm. Nu is t dus ook niet dun. Dus ja ik kan daar dus eigenlijk ook niet vanuit gaan en heb dus nu ik eroverna denk mss wel altijd op de verkeerde tijd geklust? Dacht altijd dat ei eraan kwam. Maar nu met ovulatietest heb ik bijna een knaller maar geen dunne sfsscheiding. Ga nu dus elke maand ovulatietesten gebruiken. Maar hopen dat dit de laatste keer was Jij ook heel veel succes!!!
Dame82 Hoe gaat t met jou ovulatietesten? De mijne was vandaag flink afgenomen Zo raar had vandaag wat bloed op wc papier En heb steeds steekjes aan linkerkant onderin mijn buik waar je eierstok zit. Nog nooit gehad? Hoe gaat t bij jou?
Heej Sascha, Hier ook weer lichter Zou de test van gistermiddag dan toch de knaller zijn? Hmm vanavond nog maar snel aan de klus, hopelijk nog op tijd! Had eigenlijk verwacht dat ie vandaag zou knallen! Wat baal ik nu...hadden we gisteren toch ook maar geklust! Heb je misschien een ovulatiebloeding? Heb ik wel eens van gehoord, maar weet niet precies wat het is?! Ik lees op het forum wel vaker dat die steekjes het groeien vh eitje is of misschien voel je het springen wel.. Heeft jou test nu al echt geknald? Pff dacht dat de testen het makkelijker zouden maken, maar word er nu onzeker van! Zal wel aan de eerste keer liggen, hopelijk krijg ik nu inzicht en gaat volgende maand beter!
Welke testen gebruik je dame? het kan zijn als je een ander merk probeer dat ze wel duidelijker worden of als je gisteren avond rond 22uur getest had dat hij wel positief zou zijn je ei springt pas tussen de 24 en 48uur en je bent de dag na eisprong ook nog vruchtbaar dus vanavond en morgenavond nog even aan de klus veel plezier. Oh en als je echt blijf twijfelen kan je voor volgende maand ook een cb digitaal doen die geeft een dan heb je zekerheid als je hem dan alleen doe als je twijfel is het ook minder duur sascha ik denk dat je een ovulatiebloeding heb gehad hier hebben wel meer vrouwen last van die steekjes zijn van de eisprong niet iedereen heeft dat maar grote kans dat je ei al gesprongen is Succes met het wachten meiden
Hoi Dame82 Hmm weet t niet? Die van mij was minder knallend als die van vorige maand. Zou afgelopen zaterdag dan de knaller geweest zijn? Ik ben er ook nog niet zo bekend mee. dit is mijn 2de maand dat ik ovulatietesten gebruik. Ze zeggen indd als je knaller hebt dan 24 tot 48 uur. mijn ovulatietest was zaterdag t donkerst. denk dan Zon of vandaag mijn ei? Ivm steekjes en bloed. heb er indd ook over gelezen ovulatiebloeding Als ik jou was zou ik vandaag sowieso nog gaan klussen Wij krijgen vast nog wel wat meer verstand van die ovulatie testen. Alhoewel wij hopen natuurlijk dat wij ze niet langer nodig hebben
Minimuis Aahh oke. Ik heb t nog nooit eerder gehad. Voelde steekjes dat ik dacht huh word ik ongesteld. voelde in bovenbenen zo.n gevoel dat je ook wel eens hebt als je ongesteld bent. Denk dat ei wel al gesprongen is Dame82 ik heb bij bog bizaar vandaag clearblue digitale ovulatietesten gekocht 7 voor 10 euro. mss kun je die ook proberen. Zijn wel geldig tot Maart 2015 zag ik.
Temp was ook gestegen van 36,5 na 36,7 Is je ei dan geweest? of zie ik dat pas als temp aanhoudt en hoog blijft?
Minimuis ik heb testen van 123 thuistesten! Ik heb op het forum al gelezen dat die niet heel best zijn, maar heb ze van iemand gekregen dus tja! Misschien dat ik ook eens andere ga proberen...die van de action zie ik vaak voorbij komen of wat duurder maar wel makkelijker clearblue! En ik had gisteren om 12.00 het vrij donkere streepje, maar om17.00 weer minder donker. Ik dacht dat mijn urine minder geconcentreerd was ofzo...maar vandaag zijn de testen weer lichter! Ik kan nog even doortesten om te kijken of er nog iets gebeurd, anders zal gisteren 12.00 de positieve zijn! Sascha idd hopen dat we er geen meer nodig hebben...eens zal het toch raak zijn! Hoeveel rondes ben je al bezig? Wij inmiddels alweer ronde 9 2015 gaat gewoon het jaar zijn thanks voor je tip! Ga eens kijken of ze ze hier ook hebben! Vanavond aan de klussssss! Vriendlief is pas laat thuis en zit nu toch wel op hete kolen aangezien mijn ei op springen staat (of al gesprongen helaas) laatste kans maar goed benutten en hopelijk nog op tijd! Jij alvast veel succes op wachtbankje, ik zal snel volgen
Precies eens zal t raak zijn!! Ik ben 15-05-2014 gestopt met de pil. Geloof ook 9 rondes. eerste tijd dachten wij t gaat hoe t gaat. en lette niet op wanneer eisprong was. Maar t ging toch kriebelen vrij snel hihi. Nu hopen dat 2015 ons jaar word!! Oeehh dat begrijp ik. je kan niet wachten tot hij thuis is denk ik. mss ben je nog op tijd. en goed zaad kan toch tot wel een week in leven blijven. Dankjewel! Jij veel plezier vanavond Ben benieuwd na de uitslag over een dag of 12???