Thanks voor je clearblue tip...in the pocket! Ik had de 18e om12.00 een redelijk dik streepje, maar nog niet positief! Daarna werden de streepjes alleen meer lichter, terwijl ik dacht dat ie nog zou moeten knallen! Er dus vanuit gegaan dat de 18e mijn positieve test was (de 123 thuistesten staan ook niet zo goed bekend miss dat het daar aan ligt) Ik dacht doe vandaag de laatste en tot mijn verbazing is het streepje weer duidelijker...zeker niet positief, maar wel weer duidelijker als afgelopen dagen... ik ben het helemaal kwijt Zou mijn ei nu al gesprongen zijn of niet!? Foto zit weer in mijn fotoalbum! En kunnen de testen na de eisprong nog steeds zo wisselen in streepje of zou het streepje dan weer moeten verdwijnen? Toen ik startte had ik namelijk geen streepjes! Ga nu dus maar even doortesten en als ze weer donkerder worden kan ik meteen een mooie clearblue uitproberen Ingewikkeld zeg
No thnx Poehhh indd wat ingewikkeld. Hoe kan dat nou weer eerst neemt ie af en nu weer toe. Ik snap dat ook niet helemaal? Misschien dat iemand er antwoord op heeft? Maar zou indd blijven door testen. hoelang is jou cyclus normaal dan?
Ik heb normaal een cyclus van 29 ongeveer! Niet meer getest want vandaag onverwacht op cd 19 alweer bruinverlies dat is deze cyclus wel erg vroeg en bij mij nog nooit een goed teken geweest, dus het wachtbankje duurde maar kort voor mij deze keer! Pffff probeer steeds maar positief te blijven, maar wordt wel steeds moeilijker...op naar ronde 10 dan maar weer! Jij nog succes met afwachten en laat je even weten hoe het afloopt!? Hopelijk mooi roze
huh nu al bruin verlies? en jij weet ook niet wanneer je eisprong was? is t geen innesteling bloeding of daar weer te vroeg voor? of ovulatiebloeding? om nu al ongi te worden is is een beetje vroeg toch. ik hou je op de hoogte. Mijn nod is volgende week Vrijdag Jeeetje ik had vannacht een droom. dat ik ging bevallen lag op de bank. t kindje werd geboren en wilde weten wat het was. een jongetje 😊 Bekeek hem heel goed om te zien of t op mij leek. Voelde zoveel liefde dat t kindje van mij was. Zo.n fijn gevoel. hihi zo apart dat je zo kan dromen dat t echt voelt. Heb jij dat ook wel eens?
Jazeker dat is erg vroeg, maar mijn lichaam heeft al eerder bewezen dat het kan: bruin cd18/ongi cd 26 en bruin cd 21/ongi cd 30! Afgelopen maanden was het stabieler, deze maand dus weer niet Het lijkt me wat laat voor een ovulatiebloeding (uitgaande dat cd 15 positief was) en kan onmogelijk een innestelingsbloeding..weet ook niet zo goed wat is! Het is in ieder geval iedere maand de voorbode voor de menstruatie, alleen de ene maand (veel) langer dan de andere! Mijn nod is pas volgende week zondag! Maar miss deze maand weer een kortere cyclus! Achja kom maar op met ronde 10! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Een fijn weekend alvast!
Nee precies voor een ovulatiebloeding is t wat laat, Maar innestelingsbloeding zou opzich toch wel kunnen. Nog niet opgeven. Het kan nog alle kanten op gaan. Het is nu afwachten. Spannend zeg! Houden elkaar op de hoogte Dankjewel Jij ook een goed weekend Liefs Sascha
Hmmm bruinverlies hier weer weg! Dat is weer een nieuwe variant, normaal als het start heb ik het tot aan menstruatie Ben eens benieuwd! Geloof gewoon niet dat het innestling is geweest,dat was echt te vroeg! maar wat dan wel? Word een spannende week, jouw nod gaat nu snel! Hoe voel je je? Al symptomen?
Oke wat raar he dat t niet dan niet tot jou ongesteld door blijft gaan met bruin verlies. Zoals normaal. Mss is t wel raak! Ik heb af en toe kleine steekjes en soms ineens een felle steek links onderin buik bij eierstok. en van de week dat t uitstraalde na mijn linker boven been. Maar of t raak is? We wachten t af. Mss raar maar heb nu zoiets van t zal wel weer niet zo zijn. Van de week best een positief gevoel erover. Mss toch om mijzelf te beschermen voor een teleurstelling. Ene keer voelt t goed andere keer weer diw gedachten van zal wel niet. Ach we wachten af. ja volgend weekend is t zover Wanneer is jou nod? jij al wat Symptomen? Vandaag zou dan 1 van de dagen zijn van de innesteling geloof ik dus dan kun je toch nog niet zoveel merken? Mijn temp is wel mooi hoog 37,0
Mijn nod is zondag pas en heb nergens last van! Zou zo graag iets willen voelen, een teken van...maar nog niets! Maar heb andere cyclussen wel vaker dingen gevoeld en toen was er niets...dus who knows! Die steekjes bij jou klinken wel goed, het zou zomaar kunnen en een hoge temp, wat fijn! Ik temperatuur niet, maar weet vh forum dat hoog goed is als je temp nu zo blijft dan kun je er dus vanuit gaan dat je zwanger bent of niet? Ik probeer iedere maand weer gewoon van een menstruatie uit te gaan, maar hoe dichterbij nod hoe meer ik toch weer stiekem hoop, logisch natuurlijk! Maar probeer idd teleurstelling te voorkomen! Moeilijk voor te stellen na al die negatieve testen, maar eens zal het raak zijn! Eens zal de test positief worden!!! Wanneer ga je testen? Wacht je echt nod af?
Mijn nod is trouwens aankomende Vrijdag. En of ik dan test? Moet eerst maar eben afwachten hoe ik mij voel en of ik al bruin/blped verlies heb. Hoop t niet natuurlijk. Klopt ook wel want ze zeggen toch dat als de innesteling voltooit is dat je dan pas HCG aanmaakt. En dan komen de kwaaltjes pas? Tenminste zo las ik het. Dus ja waar die steekjes bij mij dan vandaan komen? Gister ook als je rekt dan voelt t wat beurs gevoelig. Maar goed dat zegt niks over een zwangerschap denk ik. Hoge temp is tot je ongesteld word dan zakt ie weer. Ben je zwanger dan blijft ie indd hoog. Zekerheid heb ik helaas nog niet haha Klopt de hoop heb je altijd. Ik ook!! Alleen zo jammer als je dan ongesteld word. Maar er komt een tijd dat vast wij zwanger zullen zijn! Als t ons gegund is! Waarom temp jij niet? Wel makelijk hoor. ik doe t zo.n maand of 3 maar deed t eerst altijd via mijn mond. dacht altijd al waarom word temp niet hoog. tot ik rectaal ging tempen. veel overzichtelijker. En zie indd wanneer mijn ei geweest is. zag ik de maand ervoor ook wel. Maar hoe ik nu temp is beter.
Bijna weer een dagje dichterbij... Ik temperatuur (nog) niet omdat ik in eerste instantie gewoon wilde proberen. Nu, de 9e ronde, vond ik het tijd om maar eens ovulatietesten te gaan proberen! Mocht het nodig zijn dan wil ik in febr/mrt starten met tempen, dat lijkt me handig als we na een jaar proberen naar het ziekenhuis doorgestuurd worden. Het lijkt me niet echt wat iedere ochtend, op hetzelfde tijdstip!!,een thermometer in mijn bibs te duwen maar ja als het nodig is! Heb jij verder nog veel geprobeerd om het zwanger worden te laten slagen? Ik heb een paar rondes tarwekiemolie geslikt, maar dat leek voor mij niets te doen dus ben er weer mee gestopt! Bedenk me nu ik dit typ dat ik sinds deze ronde geen tarwekiemolie meer slik...misschien dat daarom deze cyclus ook weer anders loopt!? Hmmmmm was het maar zondag
En weer bijna een dag voorbij Zo dacht ik dus ook. Wilde t eerst zonder temp en ovu testen proberen. Maar na 7 maanden vond ik dat ik t wel kon gaan proberen. en temp opmeten sinds 3 maand. T is indd wel een gedoe iedere ochtend maar je went eraan. En moet zeggen ik zet mijn wekker er niet voor. Maar zie wel duidelijk wanneer mijn ei is achteraf. En er zit ook niet altijd veel tijd tussen temp opmeten Daarvoor doe ik t indd ook. dan heb je dat ook maar vaar. Maar hopelijk hoeven wij niet na de h-arts Ik heb verder niks geprobeerd. Lees indd ook over die tarwekiemolie maar ben bang dat straks mijn cyclus in de war raak. T komt wanneer t moet komen. beetje hulp van temp en ovu oke maar verder hoeft voor mij nog niet Ja precies t zou zomaar.kunnen? ja he t mag snel weekene worden!!
Ik heb al 11 dagen een witte test. Ik denk dat ik m'n eisprong vroeger gekregen heb dan start van het testen. Ik heb ze dus gemist.
Welke cyclusdag ben he begonnen met testen sammeke? En hoe lang is je cyclus? Ik ben helaas geen expert, afgelopen ronde pas begonnen, maar misschien kan ik met je mee denken
Sammeke Bij mij bleven ze ook wit. Zou t al bijna opgeven Had 1 hele lichte streep en de dag erna mijn piek. Dus je weet het nooit misschien komt ie nog? hoeveelste dag van je cyclus zit je nu en hoelang is jou cyclus?
Ja die vragen liggen voor de hand he Hoe is het daar bij jou? Nog geen testdrang? Knap hoor...geloof niet dat ik tot mijn nod zou kunnen wachten, maar helaas hier alweer wat roze/bruinverlies en dat is me op cd 25 wel bekend van vorige cyclussen heb er dus een hard hoofd in.. dat irritante bruinverlies ook haha... had voordat ik aan het zwangerworden-avontuur begon nooooooit gedacht dat het mij zo bezig zou houden! Het feit dat iedereen om mij heen zomaar zwanger lijkt te worden helpt niet echt mee! Maaar positief blijven...het zal wel een reden hebben en vast goed gaan komen!
Aaahh jakkes niet leuk Ik heb inmiddels al een paar keer getest. Die goedkope van de action zoooo verleidelijk he haha :-D Maar steeds negatief. Begrijp jou helemaal. ik dacht ook ahh valt wel mee. en eerste tijd zat ik er ook niet zo mee als t weer niet geluk was. Maar merk vandaag dat ik ervan baal. Deed net een test zoals verwacht negatief. Ging ff douchen en dacht even controleren of ik al bloed verlies heb. voelde dat baarmoeder weer lager zat en voelde dat de opening weer wat open stond. had indd beetje bruin verlies pfff. Zal dus wel weer ongesteld worden. Heb er ook een hard hoofd in Heb jij eerst altijd een paar dagen bruin verlies voor dat jij ongesteld word? Jou nod is Zondag toch? Ben benieuwd hoe t deze maand is. vorige maand had ik 1 dag bijna niks daarna 2 dagen bruin verlies dag 4 bijna niks meer. Herkenbaar om mij heen hoor ik het ook. dan denk je word iedereen zo snel zwanger en ik niet. terwijl je weet dat t geen reële gedachten is. T voelt voor ons lang terwijl t wel mee valt. T zal vast wel goed komen ooit!! indd positief blijven denken Mss anders maar geen testen meer in huis hebben en pas testen als ik echt overtijd ben.
He bah jakkes ook voor jou...maar het kan nog! Hoe is je temp? Hiero ook actiontest! Ik test soms, vaak tegen beter weten in, in de hoop dat mijn lichaam me fopt en ik toch zwanger ben helaas altijd witttttt...als ooit dat tweede streepje verschijnt, dat is bijna magisch geloof ik! Ja heb ook altijd bruinverlies enkele dagen vooraf! Voorheen altijd fijn, want dan kwam de menstruatie niet geheel onverwacht en was ik dus altijd voorbereid! Maar nu met zwanger worden...grrrrr...alleen al het woord, laat staan dat ik het gespot heb :x Mijn cyclus lijkt ook iedere maand weer anders:kort, lang, veel buikpijn, minder buikpijn, hevig enz! Dat maakt dat ik bijna iedere maand wel iets heb waarvan ik denk 'zou het een teken zijn'?! Deze cyclus is het bruinverlies tot nu toe weer minder dan andere cyclussen, maar voel me echt niet zwanger...dus dit zal weer een nieuwe variant zijn! Ach meid mijn duimen draaien nog even voor je door...morgen tenslotte je nod (mijne zondag idd)