Al 5 dagen een witte ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sascha81, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Jaaa niks aan he,
    Nou dat denk ik ook hoor dat t magisch is als je dan ineens een 2de steeepje hebt! Wat zul je dan blij zijn zeg!! :)
    Denk dat t bij mij wel door zet. Keek net weer even en nog steeds heel klein beetje bruin verlies. Zal straks wel erger worden. Temp is van 37,0 n 36,6 dus ja dat is wel duidelijk.
    Op na de volgende ronde!!
    Maar het blijft jammer.
    Hopelijk is t bij jou een teken omdat t minder is dan je normaal hebt. Je hoort vaker toch bruin verlies voor ongesteld of op de dag zelf. Waardoor je denkt dat je ongi word. Ik duimmmmm heeeeel hard voor jou!!
    Raar is dat he snap t ook niet. Ben paar jaar geleden van de pil gegaan was vrijgezel en wilde geen pil meer slikken. maar was toen altijd keurig op tijd en normaal ongesteld. Nu ook steeds weer anders. ben nooit heel erg ongi geweest maar hoe t nu soms is met alleen bruin verlies denk dan dat kan toch nooit goed zijn. en die steekjes afgelopen maand steeds wat kan dat toch zijn?

Liefs Sascha

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En Sascha.. hoe is het daar :) ben benieuwd!!!
    Ik had niets moeten zeggen...de volgende ochtend bruinverlies in alle hevigheid :( dus op naar ronde 10! Ik hoop dat ik jou in ronde 9 mag achterlaten ;)

3. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hoi Dame82

Nou hier is t ook doorgebroken hoor
    2 dagen beetje bruin verlies en sinds vanochtend is t meer donkerrood. Was al zo bang dat t weer bij alleen bruin verlies zou blijven. Dan ga je toch denken zal t allemaal wel goed zitten daar???
    Kun je zien dat die steekjes de hele tijd niks betekenen.
    We gaan weer voor de volgende ronde!
    Blijf nog wel die testen gebruiken heb nog 3 dozen. Maar als t volgende maand weer niet raak is dan mss maar even gewoon op zijn beloop laten

Jij bent eerder ongi geworden?
    Normaal moest t vandaag worden?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He balen meid! Het klonk zo goed met die steekjes! Maar idd kan ons lichaam ons goed voor de gek houden...het is ook allemaal de 1e keer en dan ben je ook op zoek naar hoe een zwangerschap voelt!
    Het hier is nog niet helemaal doorgebroken, maar dat zal niet zo lang meer gaan duren...vandaag of morgen! Dus dat is dan weer op tijd!
    Ik heb ook nog testen liggen...deze maand nog een ronde proberen, misschien heb ik iets mee inzicht nu!
    Baal maar even lekker, dat mag wel naar al die spanning van wel-niet-wel-niet! En dan vol goede moed naar de volgende rond!

Liefs

5. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Hoe is t nu bij jou? al door gebroken?
    Hier besloten om t op zijn beloop te laten en even geen temp en ovu testen te gebruiken. Mijn vriend die vind t zo niet leuk omdat t spontaan en vanzelf moet gaan. en niet verplicht. Daar houden mannen niet zo van haha ;)
    Snap hem wel. Dus doe t even zo. Maar als wij een jaar verder zijn en nog niet zwanger dan doe ik wel weer ovu testen.
    Hij is bang dat als je er teveel mee bezig bent t daardoor niet lukt...
    T komt hoe t komt!!

Hoe is t bij jou?

6. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Ik gebruikte gewoon ovutesten en vertelde dit niet aan mijn vriend. Rond de eisprong verleidde ik hem wat vaker en op deze manier zat er voor hem geen druk achter!

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ha Sascha,

Jip zoals verwacht doorgebroken! Ik word pas echt enthousiast geloof ik als het bruinverlies ooit weggaat blijven...dat zou een eerste teken kunnen zijn! Bruinverlies is tot nu altijd de brenger van negatief nieuws ;)
    Ik wil deze maand wel nog ovulatietesten gaan gebruiken om te kijken of ik er wijzer van word! Daarna zien we wel weer! Denk je dat je het helemaal los kunt laten?! Ik heb het ook al eens geprobeerd, maar in mijn hoofd zit ik dan toch stiekem te denken ' rond deze periode zal de eisprong zijn' Blijf er gewoon mee bezig :(
    Als wij een jaar bezig zijn ga ik direct bij de huisarts aan de bel trekken! Wil dan gewoon onderzoeken of er niet iets mis is...het idee om eerst nog zelf te proberen terwijl achteraf blijkt dat het helemaal niet gekund had vind ik zonde! Blijkt uit de onderzoeken dat alles goed is kunnen we alsnog zelf verder proberen, maar dan met de wetenschap dat het gewoon moet kunnen lukken ;)
    En wie weet brengt het loslaten je deze maand wel iets..dat zou mooi zijn!

8. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Brilli
    Haha nee dat ga ik niet doen
    Wij willen over alles open en eerlijk zijn.
    Stel hij komt erachter dat zal hij niet leuk vinden dat ik wel test terwijl wij nu afgesproken hebben t op zijn beloop te laten
    Maar neem al paar maanden mijn temp op dus weet wel ongeveer wanneer mijn ei is ;)

9. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dame82

Nee precies als je steeds voor je ongesteld bruin verlies hebt snap dan dat je denkt t is weer mis. Maar goed je weet t niet he kan zo zijn dat als jij zwanger bent ook bruin verlies hebt.

Ok dat begrijp ik. ik weet ongeveer wel wanneer mijn ei is heb paar maanden getempt en die ovu test. Maar goed dat zegt nog niks ei kan ineens later of vroeger springen je weet t niet he?

Zo denken wij ook na 1 jaar dan gaan wij na de huisarts om te kijken of er iets mis is? maar goed zijn nu 8 maanden bezig wie weet wat er allemaal in die 4 maanden kan gebeuren. En ze zeggen 1 tot anderhalf jaar.
    Hoorde tijd geleden meisje van vroeger t lukte ook niet bij hun. Waren bij de huisarts geweest voor onderzoeken enz en maand later was ze zwanger :)

Haha nee kan t niet helemaal los laten. Bedoel.meer in de zin van even niet temp en ovu test. Maar weet nu al volgende week dan is mijn ei dus rond die tijd goed klussen ;)
    Kan t echt niet los laten en denken van zie t wel. want je weet wanneer je ei ongeveer is...

We zullen zien hoe t deze maand loopt?
    We wachten (geduldig) af ;)

Ga jij ook je temp opnemen?

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    nee hoor. je kunt ook savonds pas positief testen. Heeft niks met het tijdstip van de dag te maken. Je ei kan tenslotte niet klok kijken ;)

11. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw

Was dit voor mij bedoelt?
    Om nou alles terug te lezen haha;)

Maar indd daar staat geen tijd voor
    Als dat zo was was t wel een stuk makelijker:D

12. lady ice

lady ice Lid

3 nov 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    1423482754278.jpg

Dames ff een vraag zou dit de streep zijn ?

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hallo,
    Hoe lang is je cyclus? En hoeveelste cyclusdag is dit? Deze testen zijn allemaal negatief! De twee streepjes moeten even donker of de teststreep zelfs donkerder zijn! Nog even doortesten dus!

14. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dame82

Hoe gaat t met je ovu testen?
    Lopen ze al op?

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee, Mamaenmini beweerde dat je je piek hebt om klokslag 12.00 uur. Dit is niet waar.;)

16. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw

Nee indd dat is ook niet waar,
    ik had laatst mijn piek in de avond
    En heb em ook laat in de middag gehad
    Je kan indd niet je klok erop gelijk zetten
    Was het maar waar ;)

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Heej Sascha,

Ik ben pas vandaag, cd 12, begonnen! Had eigenlijk gisteren willen beginnen, maar was het vergeten ;) vandaag een nog bijna witte test! Ben eens benieuwd of, net als vorige maand, cd 15 de piek heeft! Moet wel zeggen dat als ik de testen van vorige maand bekijk ze niet echt overduidelijk positief zijn....er is er eentje, cd 15, die in de buurt komt. Als ik sommige testen hier op het forum zie...die zijn overduidelijk! Misschien ligt het ook aan het merk, 123 thuistesten staan niet heel goed bekent!
    Maar we teseten vrolijk door, ben benieuwd :)
    En hoe bevalt jou het 'niet teveel ermee bezig zijn' ?

18. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hey hoi,
    .
    Dat had ik.vorige maand ook. de maand ervoor was veel duidelijker. Maar goed moet t daadwerkelijk zo donker zijn dan want na die ene die iets donkerder was namen de streepjes af.
    Hoop t voor jou. Zit ook ff te rekenen wanneer die van mij zou moeten springen. dec knaller op de 17de en januari op de 18de. werd 30 31 ongesteld. 30 ongesteld.

Haha ben er wel mee bezig hoor ;) Haha denk eraan en weet dat eisprong eraan zit te komen. Kan t niet uit geheugen wissen haha
    Heb t even moeilijk met niet te testen. ben bang dat ik ei mis en weer een kans verloren is gegaan.
    heb nu zoiets van zou denk ik rond vrijdag moeten springen maar of dat klopt? Dus vandaag en t weekend maar klussen.
    Maar stel je voor hij springt begin volgende week??? Straks ben ik te vroeg of te laat

Maar goed weer een nieuwe kans wie weet is t voor ons/ jou en mij deze maand wel raak :)

19. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Snap soms ook niet hoe ik t moet rekenen.
    Had bijvoorbeeld 29ste bij controle beetje bruin verlies. 30ste meer verlies en 31ste veel donkerder rood bloed. vorige maand alleen maar bruin verlies dus ja wanneer kan ik er dan vanuit gaan dat ik ongi ben???
    Want ze zeggen bij rood verlies. Maar had vorige maand alleen maar bruin verlies. Las laatst op zp dat een huisarts had gezegd dat t niet altijd rood bloed hoeft te zijn om ongi te zijn

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Heej Sascha,

Hier alweer cd 15 en vandaag uit het niets weer een duidelijk tweede streepje! Maar volgens mij nog niet knallend! Ik test vanavond nog een keer en dan voor de zekerheid een clear blue erbij... misschien knallen mijn testen gewoon niet!? In ieder geval lijkt het erop dat mijn testen in een keer positief zijn en niet oplopen en wederom cd 15! Ben benieuwd wat de clear blue straks zegt ;)
    Ik kan me voorstellen dat je het even moeilijk hebt... je wil zo graag het onder controle hebben en iedere kans benutten! Maar wie weet zit je deze maand gewoon goed! Als je rond deze periode het een paar keer gezellig maakt zou je ook goed moeten zitten!
    Ik stop na deze maand ook weer met ovutesten...miss dat ik dan maar eens ga tempen! Bleh zie ik tegenop :( voor mij is het romantische van samen een kindje krijgen er wel af! Maar we geven niet op! Ga komende week ook eens met de dokter bellen en vragen over hoe en wat voor verdere onderzoeken.. krijg gewoon steeds meer het gevoel dat er iets niet klopt en wil het uitgezocht hebben!
    Maar voor nu klus ze nog en nog even en we mogen weer op het wachtbankje...en als het dan toch moet maar beter gezellig samen :)

Deel Deze Pagina