Een dag voor nod 37 graden,wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Romilda, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hier is mijn kaartje onder mijn naam,ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden...maandag negatief getest maar mss was dat te vroeg!
    Groetjes romilda!

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zo dat is nog eens een dip! Als dat een innestelingsdip is, dan was maandag testen idd misschien een beetje te enthousiast. Als je temp hoog blijft, dan zou ik morgen of overmorgen wer eens testen.

3. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Dankjewel..ja ik snapte er niks van ik dacht dat ik al ongesteld werd...maar verder niks,,iedere ochtend meet ik om 6:10 de wekker ook in t weekend..alleen maandag moet ik tien over vijf me bed uit dusja dat kan dan niet,,maar het is wel spannend hè:D..hihi
    Groetjes!!

4. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Meid, ik duim voor je!

5. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Dankjewel!!:)

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Het lijkt wel op een prachtige innestelingsdip.. de temp is mooi stijgende, maar kan zo helaas morgen weer een halve graad lager zijn. Ik zou op z'n vroegst over twee dagen nog eens testen alsxde temp. mooi hoog blijft.

7. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Oké ga ik doen!dankjewel..ben echt benieuwd of ik ongesteld ga worden..voelt in de verste verte nog niet als dat ik het bijna moet worden,,
    :)

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Erg mooi kaartje. Ziet er positief uit, maar helaas kan een lichaam heel onvoorspelbaar zijn.

Hopelijk blijft de temp hoog en heb je binnenkort een mooie test.

9. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Dankje..ik hoop t ook..jou eerste kaartje maakt idd ook een flinke duikel zeg!!mrge maar weer tempen,
    Groetjes!

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoopvol kaartje ja. Die giga dip kan prima een innestelingsdip zijn geweest... nu maar hopen dat die innesteling ook gelukt is en dat er een kleintje groeit. Maar helaas kun je geen garanties geven op je kaartje.

Test over 2 dagen nog eens zou ik zeggen. Maar ikzelf zou het niet houden en morgen nog eens testen als de temp weer zo hoog blijft :)

11. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden!k heb om 6:10 getempt..37 graden weer..en een testje gedaan..negatief denk ik..het was een 123 thuistest en na vijf minuten zag ik heel vaag een streepje maar was niet echt roze dus zie het maar als negatief denk...ook nog geen krampen of ongi in de buurt..dus vrijdag weer testen denk of zaterdag..me hoop is wel iets groter maar geloof er nog niet veel van dat ik positief ga testen!:(..mja dan denk ik laat het bloed maar komen of laat me iets positiefs testen..:)bedankt voor t meekijken hoor!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannend Romilda! Hopelijk maakt je lichaam langzaam hcg aan, ik duim voor je dat je deze week een positieve test in handen hebt!

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Nu ken ik die 123 thuistest niet, maar ook een heel lichte streep is een + streep. Dus ik durf je voorzichtig te feliciteren.

Je geeft aan dat je lichte streep wel te zien was, de lichte streep van mij was echt tuuuuren om wat te kunnen zien.
    Nu maar hopen dat kleintje blijft zitten.

Veel succes gewenst in elk geval!!

14. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    nou nog geen ongi te bekennen,vanavond wel krampen gehad maar die trekken weer weg!spannend..mrge weer tempen..en evt vrijdag testen...tenzij ik vloei!bedankt voor jullie leuke reacties!!:)

15. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    K denk einde verhaal..
    Vandaag 36,8...dus dat zal de afbouw wel zijn denk...

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Jammer, maar ik blijf nog even stug voor je doorduimen.

17. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Oeh.... wie weet een dipje.... hopelijk.
    Veel succes nog!

18. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    dankjewel!ik heb nog steeds geen bloed gezien,wel heb ik last van lichte krampjes..plus een opgeblazen buikje..ben benieuwd,vannacht niet ongi =morgen een testje..
    En sandana jij ook bedankt!!:)

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Spannend!!!!

Deel Deze Pagina