Minder voelen , oorzaak houding ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miracle08, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey

Ik heb een vraagje.Heb afgelopen maandag me kleine de hele dag weinig tot niet gevoeld.Heb de verloskundige gebeld en kon meteen terecht.Daar hebben ze na het hartje geluisterd en die klonk gewoon super goed.Ook hebben ze even gevoeld en ze lag met haar kont beneden , hoofd boven en met der rug tegen me buikwand aan en dus met de voetjes in me rug.
    Ik moest die dag aankijken en als ze s'avonds nog te rustig was of niet bewoog moest ik de volgende dag terug komen.Ook die avond was weinig aanwezig.Dus de volgende dag weer na de verloskundige.Weer het hartje gehoord , klonk weer perfect en ze lag nog steeds in dezelfde houding.Ik werd uiteindelijk toch doorgestuurd na het zh voor een ctg.
    Ctg was helemaal perfect , kleine had het enorm naar de zin in de buik en was ook erg actief.Had alleen wel in 3 kwartier tijd 8 geregistreerde harde buiken , waarvan ik er wel maar 2 heb gevoeld.
    Heb bij de gynacoloog een echo gekregen (vanwege de harde buiken) en alles was gewoon helemaal perfect , de kleine was gedraaid (hoofdje boven , kontje beneden maar rugje naar links) dus ik voelde ze nu ook weer veel beter en actiever.
    Moest wel de volgende dag terug komen omdat ze me harde buiken nog een keer wilde controlleren.Die had ik gelukkig de volgende dag maar 1 gehad binnen een half uur.Dus alles was gewoon helemaal perfect en niks om me zorgen over te maken.
    Gelukkig is ze nu weer volop aanwezig maar is ze wel iets rustiger met trappen e.d.
    Nu bleek dus dat ik haar minder voelde door haar houding die 2 dagen.Zijn er meerdere die dit gehad hebben en is dat daarna nog vaker voorgekomen ?
    en vonden jullie je kleintje daarna ook wat rustiger ?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    niemand ?

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb het ook hoor, dagelijks verschil. Eerst voel je alles gewoon goed en dan veel minder maar wel anders weer. Je voelt dan echt een armpje of handje/voetje langsglijden.
    Wilde eerst ook bellen maar heb 14e weer controledus wacht maar af want vandaag voelde ik hem bijv weer wel goed en redelijk vaak...

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hey,

hier hetzelfde maar je komt nu sowieso in een periode dat je minder schopjes gaat voelen gewoon omdat het kindje minder ruimte heeft, je zult wel het draaien meer gaan voelen en zien vanaf de buitenkant

liefs

Deel Deze Pagina