nou, ik ging gisteren avond slapen en toen ik bijna in slaap was werdt ik wakker omdat ik duizelig was. ik ben even rechtop in bed gaan zitten maar het zakte niet echt. weer geprobeerd te gaan slapen, maar elke keer als ik mijn ogen dicht deed kwam het terug. erg vervelend en eng. vandaag nog wat licht in mijn hoofd. beetje duizelig. ook heb ik soms last van mijn borsten, niet elke keer op dezelfde plek en niet constant en niet allebei tegelijk, kan dat? mijn nod: kortste periode is 23 dgn, de langste is 29 dgn. gisteren was de kortste periode, vrijdag de langste. dus tussen gisteren en vrijdag moet ik ongi worden. gisteren zat er een klein streepje bruin tussen mijn slijm, na het plassen op het toiletpapier. dus ik dacht dat ik dan vandaag wel ongi zou worden. niet dus. erg vreemd, want normaal is dat wel zo. ik hoop dat ik vanacht beter zal slapen want ik ben gisteren dus pas rond 03.00 in slaap gevallen en moest er om 07.30 weeruit ik twijfel of ik morgen zal gaan testen, dan ben ik wel van de onzekerheid af. heb deze symptomen nog niet gehad zo. is iemand ook duizelig geweest voor of dichtbij haar nod? is die "pijn" (echt pijn kan ik het niet noemen hoor) in mijn borsten normaal? en dat streepje bloed snap ik ook niet goed. ik denk (hoop)echt dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn.
heb je je bloeddruk wel eens laten meten het kan dat je bloeddruk te laag is ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is doe rustig aan
nee, ik heb nog nooit mijn bloeddruk laten meten. ik heb er ook nog nooit last van gehad. misschien mijn bloeddruk te laag dan? zoiets zou idd ook nog kunnen ja.
het is het eerste waar ik aan denk duizeligheid en een lage bloeddruk gaan vrijwel altijd samen ik hoop dat je je iets beter voelt en lekker hebt geslapen
ja, ik heb vanacht een stuk beter geslapen. denk dat de bloeddruk toch even te laag was ofzo, want volgens mij wordt ik morgen ongi
Ik heb ook 1 keer gehad dat ik duizelig werd, echt van die draaiduizelingen tot 3 keer toe, ik kon niet opstaan omdat het helemaal tolde. Was geloof ik ook rond mijn NOD. Ik was helaas ongesteld geworden.
ja, ik heb het zaterdag nacht gehad, maandag en dinsdag overdag en nu ben ik een beetje (nog niet zoals het moet zijn) ongesteld. hoop dat het dat was en dat het nu over is