Vonnie 30, balen zeg.....even heb je hoop en dan istie zo weer foetsie, bah.... Spoiled: samen in hetzelfde schuitje dus. Heb jij verder een hele regelmatige cyclus?? En wat betreft de ovutesten: je leest wel eens dat die positief uitslaan bij een zwangerschap, maar goed, dat geldt niet voor iedereen...... Hier nog steeds niks loos...... Heb voorgenomen om vrijdag pas weer te testen, maar of ik dat zo lang kan volhouden???
Ja, regelmatig. Ik denk dat het komt omdat ik geen ochtenurine heb gebruikt, maar pas de 3e urine erna. Ga straks nog een test halen en morgen al testen. Spannend voor ons beide : )
Dat zou eigenlijk niet uit mogen maken....maar goed, ochtendurine is wat sterker......dus wie weet..... Heb het 2 dagen terug met ochtendurine geprobeerd, was ook niet positief... Dat afwachten is toch best wel spannend.
Jammer Vonnie30, hoop dat het de volgende ronde raak is! Ik probeer er nu zelf vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben om niet enorm teleurgesteld te zijn morgen. Ik denk zelf dat er een cyste ofzo zit (heb ik weleens gelezen). Het is wel zo dat ik steeds denk dat ik weleens ongesteld kan zijn/worden, maar naar toiletbezoek geen bloed!
Tracey, ik herken het helemaal wat je opschrijft. Gewoon volhouden dat je echt wel ongesteld gaat worden, dat voorkomt teleurstelling. Maar.....diep in je hart denk jij vast ook wel een beetje dat je zwanger bent (dat doe ik wel tenminste) dus die teleurstelling zal bij een bloeding er dan toch wel zijn........ Ohhh, wat spannend he! Moet je nu morgen naar de Gyn??
Gister toch geen tijd gehad op een test te kopen, hoop vandaag. Heb het net geprobeerd met een ovu test, maar kreeg maar één streep (sensitest). Ik weet het allemaal niet meer. Had echt 't gevoel zwanger te zijn een paar dagen voor mijn NOD en ben anders nooit overtijd..maar nu begin ik hem toch wel te knijpen.
Ik ben net weer terug van m'n werk en dacht zal jullie even weer bijpraten. Ik ben vanochtend dus naar het ziekenhuis geweest (nurse practitioner geen gynaecoloog ook goed). Heb een inwendige echo en zwangerschap test gehad. De test was negatief en op de echo was helaas ook niets te zien (wel een beetje teleurgesteld), maar gelukkig ook geen bijzonderheden zoals een cyste. Heb een recept mee gekregen om de menstruatie weer op gang te krijgen en aansluitend ben ik weer naar m'n werk gegaan. Uurtje geleden kreeg ik ineens buikkrampen en jullie raden het vast ONGESTELD. Dus volgende ronde - nieuwe kansen! Hoe gaat het met jullie, goed nieuws?
Heuj, nou ja, balen man!! Hier nog steeds niks aan de hand.... Geen zwangerschap, maar ook geen nieuwe ronde..... Zekerheid lijkt me toch leuker.... Hetzij het een of het ander...
ja erg vervelend wanneer je niet weet waar je aan toe bent. Je hoopt op een zwangerschap, maar als je toch niet zwanger bent laat de cyclus dan maar regelmatig zijn. Hoop dat het voor jou/jullie ook snel duidelijk is.
De tussenstand. Nog steeds niet ongi.... Niet weer getest, wacht to zaterdag, eventueel maandag maar eens naar de dokter...
He meiden, Hier even een berichtje vanaf mijn vakantieadres. Succes met alles de komende dagen ik hoop voor de meiden die nu nog overtijd zijn dat het voor het eggie is, en dat als ik terug ben alleen maar goed nieuws lees en anders denk ik aan jullie en reageer ik dan mijn vakantie op jullie berichtjes Tot snel Xxx liefs roos