Hey meiden, Hoewel ik eigenlijk van de gyn pas over een week mocht testen kon ik me niet inhouden!!! En dit is het resultaat 1 dag voor NOD
Ik zie wel een streep hoor Maar heb geen ervaring met deze testen ... Maar heb best hoop voor je . Liefs Edith Mama dan mees*
Dank je wel Edith, volgende week ga ik nog 1x testen want wil ook wel een knaltest in handen houden maar moet zeggen 1 a 2 dagen voor NOD is dit best een mooie test vind ik zelf
Ik zie een 2e streepje, maar ik ken deze testen niet. Waarom mocht je pas over een week testen dan? Normaal kan je toch op of net overtijd al testen? Ik heb iig goede hoop voor je! Wanneer test je opnieuw?
Ik zie ook een tweede streepje alleen vind ik hem een neetje wit,of ligt dat aan de foto? Hoop dat je volgende week een knaller hebt!
Hey hey, Ik ga pas weer volgende week vrijdag testen dan ben ik een week overtijd dus dan wil ik weer testen.. en de test is normaal van kleur maar met een camera van je telefoon is niet echt handig haahhaha
Ook ik zie een tweede streepje, dus wil je heel voorzichtig feliciteren. Echter is het bij deze test wel belangrijk dat je hem binnen de tijd afleest......
Nou gefeli dan he maar ga je een week wachten voor de volgende test!?? pffff knap hoor maar waarom zo lang!???
Omdat ik eerst de NOD moet afwachten die is morgen en als ik volgende week nog steeds niet ongi ben geworden dan gaan we rustig ademhalen zeg maar... ben nu nog veels te bang dat het misgaat in mijn ongiweek
Ik ga je proficiat wensen! Die testen van testjezelf vind ik niet zo heel erg duidelijk; je krijgt daar maar zo'n ieniemieniedun streepje. Ik had er ook zo eentje en twijfelde of het wel echt was. Kruidvat is echt wel beter hoor; daar krijg je een veel dikker streepje mee. Beide testen 1 dag voor NOD. 1e test : testjezelf 2e test : prelude test apotheek
En deze foto laat kruidvat zien 12 DPO, Testjezelf 13 DPO en Prelude 13 dPO. Bloedtest was op 15 DPO : 140. Nu bijna 11 weken zwanger.