Hoi meiden, 1 oktober had ik mn eisprong en nu is het al 6 oktober en nog steeds krijg ik positieve ovu testen wat kan dat betekenen?
Hoi Morena, heb je ook een foto van de testen? en is de teststreep even donker of donkerder dan de controlestreep? groetjes
2 streepjes is normaal iedereen heeft altijd een LH hormoon in haar lichaam. het gaat echt om de piek
probleem is 16 okt is mn NOD Gratis Foto Uploaden is van 6 OKTOBER. Mijn eisprong 1 oktober Gratis Foto Uploaden
Die van 1 okt is positief (teststreep donkerder dan controlestreep). Die van 6 okt is niet positief (teststreep is iets lichter dan controlestreep). Je eisprong heeft dus op 2-3 okt plaatsgevonden
Maar 30 september had ik ook een streep en 1 oktober was het donkerder vandaar dat ik denk 1 oktober is de ovu ..
Trouwens ik ben blij dat ik lid ben geworden want bij tienermoeders en zo duurt jaren voordat je reactie krijgt .. ! dikke pluim!
dat vind ik hier ook altijd prettig. maar zulke negatieve testen had ik soms de hele cyclus. alleen de dag voor mijn ovulatie had ik een knaltest
Oh oke , ik had me echt verheugd als t toch een teken is van zwangerschap .. dan maar eigenlijk 10 dagen wachten maar over 6 dagen ga ik al testen ..
vanaf 10 dagen na de eisprong kan je testen met kruidvat testen. daarvoor heeft geen nut het moet ook in kunnen nestelen