Wie kan mij helpen? Ben beetje beduust.. Ik was er echt heilig van overtuigd dat ik zwanger ben/was... Voelde me al paar dagen beetje raar.. in de morgen weer die rare misselijkheid gepaard met braken.. vooral bij tandenpoetsen... en me borsten die ook anders aan voelen dan anders.. En een gigantische bruine kring om me tepels/.. En stukken vaker plassen.. Ik heb dit echt NOOIT en alleen gehad bij de zwangerschap van me zoon.. Ik heb al braaf gewacht tot me nod, en getest met de ultra gevoelige test van de k2v5.. Nou heb ik deze test rond 12.30 gedaan, met me 3e plasje van de dag, had alleen 1 kopje koffie op, me urine was goed donker en troebel.. Maar de test was gewoon negatief? Ik kreeg echt een klap in me gezicht omdat ik het gewoon niet snap..? Heb weleens vaker last van pms, maar dit gaat me net iets te ver voor pms... Wie herkent mij? of ligt het echt aan de test? Iemand ervaring? Alvast bedankt!
En owja, vergat erbij te zeggen dat ik normaal tussen me eisprong en nod NOOIT last heb van afscheiding.... en nu opeens heb ik super veel slijm.. lijkt op dat vruchtbare slijm... En rond de jaarwisseling heb ik me ei gehad...
Giselle, wat vervelnd voor je meid. Ik moet zeggen dat ik dit t afgelopen jaar ook 2x heb gehad dat ik er echt heilig van overtuigd was zwanger te zijn. braken misselijk borsten opgezet etc. De klap was bij mij ook steeds enorm. Ik kan je niet helpen verder maar begrijp wel goed hoe je e voelt. Ik hoop dat je gewoon pas laat HCG aanmaakt. Sterkte ermee. Liefs Chelleke
Ik zou het anders toch echt morgenochtend nog even proberen met ochtendurine, das toch wat geconcentreerder..........
Hoi Chelleke, dankje voor je reactie! ja tis echt zoooo vervelend.. Ik snap er echt niets van.. Maar we wachten wel af.. misschien late innesteling.. of een vmk ofzo.. Liefs en jij ook sterkte..
Hi Denise, Ik had naar mijn idee echt super geconcentreerde urine? hij leek erg donker.. Of is het toch anders? Liefs..
Nee hoor, een paar uur niet plassen en minder drinken geeft hetzelfde effect. Een vmk denk ik niet aan, omdat de symptomen die jij beschrijft (bij een zwangerschap) worden veroorzaakt door zwangerschapshormonen. En dan had je test normaal gesproken positief moeten zijn... Ik duim heel hard voor je dat je gewoon iets minder ver bent en dat je test alsnog positief wordt!!!
ik testte bij de eerste pas met 7wk positief!! daarvoor was alles negatief.. 4 dagen later bevestigde de echo dat ik 7,4 wk zwanger was.. klopte dus precies.. ik wist t ook zeker!!!.. kan dus wel