Als het op 12 oktober een innestellingsbloeding was dan was je innesteling pas op 12-13 dpo (gezien je positieve ovulatietest op 28-9 en je eisprong dan op 29-9 of 30-9). Ik vind dat zelf vrij laat, maarja alles kan Als het wel een normale menstruatie was, dan had je op cd 10 de eerste positieve ovulatietest en dan kunnen ze niet op een zwangerschap reageren. Ik zou inderdaad een zwangerschapstest doen. Deze zou dan moeten knallen. Mocht er een heel licht streepje op komen, dan komt dat toch waarschijnlijk door het lh hormoon. Je bent niet bekend met pcos? Want dit beeld zie je vaker bij pcos.
Op advies van velen heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan. Deze is licht positief (zie foto). Ik ben zelf nog niet echt overtuigd dus wacht nog even af en ga in de loop van de week nog eens testen. Ik heb (voor zover bekend) geen PCOS.
Met alle respect lijkt mij dit persoonlijk niet licht positief hoor lijkt mij positief. weet niet hoe andere dames dat zien. Ik zou als ik jou was een predicor doen eigenlijk
Ik vind hem zelf best licht haha.. Zou nu ongeveer 5 weken zwanger zijn (uitgaande dat mijn laatste echte menstruatie 20 sept is geweest) dus verwacht dan een duidelijker resultaat. Vind het ook zo raar dat ik (op een wat bijzonder gevoel in mijn onderbuik na) geen symptomen heb. Bij mijn andere zwangerschappen voelde ik me meteen uber zwanger. Maar goed, niets zo onvoorspelbaar als dit soort dingen
Tja, dit kan een reactie zijn op lh. Bij een innesteling op 12 oktober had je nu echt knal moeten testen. Ik zou even elke dag een ovu en zw testje doen. Als het echt van hcg is dan moet de zw test gaan oplopen
Of een reactie op lh, want een zwangerschap klopt niet met haar bloeding van 12 oktober en de rest vd cyclus waar in ze zit
Ik denk dat ik het even ga aankijken de komende dagen. En zal in de loop van de week nogmaals een test doen. Heb geen idee wat er precies aan de hand is..