Zeker weten zwanger. Snap dat je wat voorzichtig bent. Morgen maar even wat telefoontjes plegen dus! En hopelijk na een echo dat je er iets meer in geloofd. Toch een voorzichtige gefeliciteerd
Ik zou trouwens in jouw geval even bloed laten prikken maandag en woensdag/donderdag om je hcg te laten bepalen
Ik ga morgen contact zoeken met de huisarts om na te vragen wat te doen. Waarschijnlijk stuurt zij me door naar de gyn, aangezien deze de vorige zwangerschap heeft gevolgd. En dan maar weer verder zien.. Heel gek dit
Herkenbaar! Ik heb bij mijn middelste ook nog een “menstruatie” gehad. En vrij hevig ook. Komt idd soms voor.
Dat ik zwanger ben dat denk ik nu ook wel haha Maar helaas geven die testen geen inzicht in of het ok is, hoe lang etc. En dat zijn juist de grote vragen die ik nu heb.. Hopelijk heb ik daar spoedig meer duidelijkheid over
Gefeliciteerd. Lijkt me erg spannend voor je hoe dit nu zit. Mocht je pril zwanger zijn dan ziet het er goed uit.
Gefeliciteerd! Gezien je geschiedenis is het begrijpelijk dat je veel.vragen hebt en duidelijkheid wilt. Wat zou ik het vrouwen toch gunnen om onbezorgd zwanger te kunnen zijn. Bij jou gaat dat ook niet op door wat je hebt meegemaakt. Het vervelende is, met zwanger zijn, dat we onze tijd uit moeten zitten. Extra echo's kunnen soms nog meer onduidelijkheid geven. Ik gun je vertrouwen in je lijf. Juist omdat je nu extra verrast bent erdoor Want je had het echt niet verwacht zo te lezen. En toch is het zo! We kunnen niet voorspellen of het mis gaat of niet. Maar ervan genieten, vertrouwen in je lijf en dit kleine spontane wonder, krijg je nooit spijt van. Fijne zwangerschap gewenst!
Bedankt voor alle lieve reacties! Dat doet me goed Hoe het verder zal verlopen weet niemand. Heb besloten om deze week even andere dingen voorrang te geven (oa operatie van mijn man) en even af te wachten. In de loop van de week wil ik nog eens testen en dan het eea gaan uitzetten (contact met gyn/huisarts).. Ik merk aan mezelf dat ik geen haast heb. Is het goed dan is dat prachtig en is het fout dan is dat weer verdrietig. Maar daar heb ik helaas toch geen invloed op verder..