hallo ik loop al lange tijd met deze vraag rond ik weet dat jullie omkomen in de vragen maar ik hoop dat jullie de tijd kunnen vinden voor mijn vraag ik vrij nu 5 jaar onbeschermd vaak wel uitgeteld wanneer ik vruchtbaar zou zijn want heb een redelijke regelmatige cyclus en dan dus niet gevreeen nu zijn we er samen al een tijdje klaar voor om aan een kindje te ''beginnen'' en vrijen dus in de goede periode's toch ben ik heel erg bang dat er iets mis is met 1 van ons of met ons allebei toch ook omdat wij nu 5 jaar onbeschermd vrijen en ik dus nog nooit zwanger bengeweest dit wijt ik dan aan het uittellen van de dagen ook is onze levensstijl niet altijd gezond geweest (veel werken en dus niet goed eten bv en drankje hier een drankje daar) toen we besloten hebben er voor te gaan hebben we natuurlijk drastisch alles omgegooid nu zijn we al een paar maandjes bezig en is het nog steeds niet raak ik heb dit al eens aan de dokter voorgelegd maar ik werd afgewimpeld met je bent nog hardstikke jong en als je niet op de vruchtbare dagen vrijt kun je ook niet zwanger worden , he nu heb ik wat angst om terug te gaan naar de dokter mijn vraag is dus : kan het zijn dat ik telkens goed heb uitgeteld en er dus gewoon geen kans was of kan er wel wat aan de hand wezen (tuurlijk kan dat) ik bedoel meer is dit normaal dat je in die 5 jaar niet zwanger bent
hoi, als je niet vrijt op je vruchtbare dagen is het heel normaal dat je niet zwanger bent geworden! Ik ben het helemaal eens met je huisarts. Je hoeft je echt niet druk te maken dat er iets aan de hand is. Gewoon doorgaan! Lees eens het artikel over kansen om zwanger te worden bovenin dit forum. Succes en als je meer vragen hebt hoor ik het wel! Mirjam
dank je wel voor je antwoord en tijd ik voelde me wat afgewimpeld door de huisarts maar nu hoor ik het ook van een ander en dat stelt me toch wel wat gerust ik had het artikel idd al gelezen ik ga er maar vanuit dat ik een hele regelmatige cyclus en dat is dan alleen maar mooi nogmaals bedankt