net bij de ha geweest om het hartje te luisteren. alles was goed! alleen ben ik nu met precies 15 wk + 3 dagen al 5 kilo aangekomen! heb ook echt al een buik, maar vind het toch echt niet zo leuk, en volgens de arts moet ik er ook een beetje mee oppassen... ik ben wel erg klein (1.60 m) en weet dat mijn moeder er in het begin net zo uitzag... maar toch.... niet echt fijn... xxx
Heb even in je album gespiekt en je hebt idd al een aardige buik Maar ik vind het wel echt een zwangere buik, voor de rest ben je totaal NIET dik! Vind dat je er prachtig uitziet en het is nou eenmaal verschillend per vrouw! Ik denk dat je in de gaten moet houden of het zo snel blijft gaan. Vorige maand bij de vk schrok ik me ook dood. Ruim 4 kg aangekomen in 5 weken Maar nu weer 4 weken later ben ik maar 1 kg aangekomen, ik had even een groeispurt zeg maar. De vk zei ook dat het normaal was, bij mij kwam het ook doordat ik gestopt ben met werken. Dus idd een beetje opletten, maar ga je nou niet meteen te druk maken!
hoi female, ik ben nou al 16 kg aangekomen maar ik woog ook maar 48 kg hiervoor (was erg mager en klein 1.65) dus bij mij zie je t niet dat er al zoveel aan zit.. ik moet zeggen ik vind mezelf er nou goed uit zien, beter als eerst dus voor mij zijn die kilo's goed uitgepakt
Idd hoor female.. Het is puur een zwangere buik en niks diks omdat je evt te veel zou eten ofzo, je snapt me wel! Waarom moet je oppassen volgens de gyna?
ik ben in de tijd van de zwangerschap ook weer wat afgevallen hoor! Ben nu in totaal 7kg aangekomen. Gewoon even in de gaten houden.
Ik ben ook maar 1.60 ( 1.58 precies) En ik ben nu ook al 6 kilo aangekomen. Ik kreeg al bij 8 weken een echt buikje en nu is mijn buik ook al best groot. Misschien worden kleinere mensen wel iets sneller dik? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb normaal maatje 34/36 dus niet fors ofzo.
Het gaat idd erg snel en idd ziet het er ook al wel echt zwanger uit nu... ik denk dat je wel sneller aankomt als je heel klein bent maar weet het niet zeker... merk wel aan jullie reacties dat het gelukkig nog wel meevalt... de ha zei dat je het er straks toch weer een keer af moet krijgen, en dat als je echt veel aankomt je meer kans hebt op zwangerschapssuiker (ook voor de volgende zwangerschap) baal er dus wel een beetje van, ga er wel meer op letten
Meid, Maak je niet druk. Als jij van jezelf weet dat je gezond eet en niet alles eraan eet, dan kan jij er ook niks aan doen dat je snel aankomt. De ene komt 5 kilo aan tijdens de gehele zwangerschap en de andere 30. En misschien gaat het straks wel minder hard. Dat kan ook nog. x Linda
ik zou me er niet druk om maken ik ben al 6 kilo bij nu maar het intresseert me geen moer als die kleine er is dan wandel ik het wel eraf. En het ligt bij mij ook niet aan het eten want snoep bijna nooit ! groetjes kimberly
Hoi Female, Als je je er zelf niet prettig bij voelt is het natuurlijk wel heel vervelend. Ik ben 1,72 en inmiddels ruim 5,5 kilo aangekomen. Net als bij jou zit het meeste echt wel in mijn buik(alhoewel ik daarvoor al meer in mijn benen en billen had dan jij hoor ). Verder is er echt wel wat been en kont bij gekomen. Volgens de vk was het keurig. Zolang je niet te veel snoept is het allemaal prima. Lekker bewegen, gezond eten en je soms totaal overgeven aan een snoepbui. Verder kun je weinig aan de kilo's doen.
Als je van jezelf weet dat het geen snoepen is dan moet je je echt niet druk maken. Je moet alleen niet voor 2 eten anders zie je er straks wel voor 2 uit. In het begin kwam ik ook heel snel 6 kilo aan en later heb ik het goed in de gaten gehouden en nu ben ik intotaal nog 9,5 kilo aangekomen. Maar dat kwam omdat ik niet teveel wou aankomen en niet meer voor 2 ging eten.
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben ook 1.60 en ben al 3.5 kilo aangekomen. Ik vind het ook helemaal niet leuk, maarja... ik ben sinds 3 weken misselijk en alleen eten helpt tegen die misselijkheid. Ik hoop ook dat het snel overgaat, want ik wil geen michelin poppetje worden (dat vraagt mijn man elke keer: of ik zo word).
meid je hebt een lief buikje en je baby heeft zo lekker de ruimte ik ben zelf 1.64 en heb altijd maat 36 en ben nu in totaal al 8 kilo aangekomen met 16 weken begon ik echt positie kleding te dragen omdat mijn broeken niet meer dicht wilde..... maak je maar niet teveel zorgen
Ik vind dat je buik er heel mooi uitziet! En bij je buik zit ook alles. Gewoon niet te veel snoepen en veel water drinken. Maar aankomen doe je langzamerhand toch wel...
jeetje...als ik dit zo lees...moet ik me dan zorgen maken? ben niet aangekomen En alles is goed,draag al vanaf week 10 positiekleding groetjes
Female, je hebt werkelijk een prachtige buik. Ik ben tijdens de zwangerschap 30 kilo aangekomen ( ik at gezond, maar eerlijk is eerlijk, ik at ook lekker!) en op 3 kilo na ben ik nu na vier maanden al weer op mijn streefgewicht. Geen zorgen over maken, zorg wel dat je gezond eet! Lekker genieten! xxx