al 5 maand alleen maar gehuil

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fiorah, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee, je ziet dat echt verkeerd. Er zijn speciale manueel therapeuten die de kindjes heel netjes en voorzichtig nakijken. Kinderen/baby's moeten een hele draai maken tijdens de bevalling, gebeurt vaker dat daar iets mee gebeurt en dat een baby pijn heeft.
    Ze leggen ook precies uit wat ze doen. En kraken doen ze echt nooit!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Een normale osteopaat kraakt echt niet hoor, NOOIT!
    Ze voelen alleen, ze voelen wat aan de spieren e.d. en kunnen het dan voelen als het vast zit oid.
    Vergelijk het een beetje met een heeeeele zachte massage

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Nou er is bij onze zoon echt niet gekraakt!!! Ik ben er elke keer de hele tijd gewoon bij geweest! Osteopaat die wij hadden deed echt z'n best contact te maken met het kindje. De bewegingen waren heel zachtaardig en onze zoon moest soms even huilen, maar werd daarna vooral ontspannen.
    Dat wat toen op zo'n programma was (van kindje dat overleed) was ook geen osteopaat.

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik ga ook naar een osteopaat met mij dochtertje en ben er ook er eden over. Er komt niks geen gekraak of dubbelvouwen bij kijken en ik sta er letterlijk bij als een havik alles in de gaten te houden en vragen wat die doet.
    Ik zie ook al resultaten van de osteopaat. Mede door hem en de andere voeding is mijn dochter veel relaxter en slaapt beter

5. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Wat knap dat je het al 5 maanden uit houdt. Maar denk goed aan jezelf en de kleine. Even uitbesteden zou voor jezelf goed zijn om even tot rust te komen. Mogelijk kan een opname ook helpen.

Onze dochter is gelukkig geen huilbaby, maar heeft wel periodes gehad waar in ze veel huilden. Ik ben ook met haar naar de osteopaat geweest (Tolenaar in Rotterdam). Hij contstateerde spanning in haar nek en schouder. Na 1 behandeling was het weg. Tijdens de behandeling was hij heel voorzichtig en behandelde onze dochter heel goed. Er is geen gekraak oid bij gekomen.

Daarnaast zijn wij overgestapt naar voeding speciaal voor kindjes met krampjes. Dit heeft ook geholpen.

Veel sterkte, en hopelijk vinden jullie snel een oplossing.

6. quins

quins Lid

3 dec 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een herkenning. Bij ons ging het net zo met onze zoon. Bij ons was de oplossing heel simpel en met 2 dagen hadden we een heel ander kind. Op advies van het ziekenhuis zijn wij onze zoon op zijn linker zij gaan voeden. Je eigen benen bijv op de bsnk. Kussen onder de knieen. Zoon op linker zij op bovenbenen leggen met zijn billen tegen onze buik. Ook letten wij erop dat hij in elk geval 15a 20 minuten over zijn flessen doet zodat hij de voeding niet te snel binnen krijgt.

Deel Deze Pagina