Ik ben helaas uitbehandeld Extreem hoog FSH, extreem laag AMH en al bijna een jaar geen cyclus. Ik ben dus niet meer te stimuleren met hormoonbehandelingen. Wij komen alleen nog maar in aanmerking voor eiceldonatie...
Ik slik al 10 jaar de pil niet, en ben nu ook al 2 cyclussen niet ongi geworden. Dat terwijl ik een zeer regelmatige cyclus heb. (31 dagen per cyclus) Ik heb een bloedtest gehad en ben dus niet zwanger. Maar verder wil de dokter me ook niet helpen, erg vervelend. Wil gewoon weer netjes ongi worden.
Hey meiden, Nou, ik heb vanmorgen een inwendige echo gehad en ik heb PCOS . Het was echt super overduidelijk! Het had zo een foto van internet kunnen zijn. Ik had me al een beetje ingelezen en kon het dus zelf ook meteen zien op het scherm. Nu 5 december krijg ik een plan van aanpak te horen van de gynaecoloog. Dat zullen dus wel pillen worden denk ik. Gelukkig had ik een huisarts (invaller) die mijn hele geschiedenis na ging. Voordat ik aan de pil ging was ik ook altijd al onregelmatig ongesteld. Dit pleitte ervoor dat mijn onregelmatige cylus niet door het ontpillen kwam. En inderdaad..... Dit komt dus zeker niet door pilgebruik. Ik zat te balen dat ik niet eerder gestopt was met de pil, had dus niks uitgemaakt!! Dus dames, laat je niet afwimpelen!!! Makkelijk gezegd dan gedaan maar je ziet maar..... Ik heb gewoon PCOS terwijl om me heen ook iedereen roept dat ik het de tijd moet geven "want je hebt zo lang de pil geslikt"... Daar heeft het dus niets mee te maken!! Sterkte allemaal! Liefs, Lies
Dat meen je niet! Wat erg voor je.. Dat is echt heftig ineens. Heel veel sterkte!! Ik hoop echt voor je dat het uiteindelijk goedkomt. Je gaat er allemaal vanuit dat kinderen krijgen vanzelfsprekend is zo zie je maar weer dat is het niet. Heel veel sterkte!! Xx
Hoi lies! Jeeetje wat een verhaal weer! Dat was even schrikken natuurlijk. Gelukkig kunnen ze het tegenwoordig allemaal makkelijk verhelpen met goede medicatie. Ik heb 3 dec echo bij gyn dus we lopen ongeveer gelijk. Fijn dat we elkaar beetje op de hoogte kunnen houden want met die mannen praten is ook niet alles ( hihihi ). Veel liefs x
Tjee voel me eigen ineens zwaar K**. Ik ben al sinds juli 2011!! gestopt met de pil. Al 3 verschillende huisartsen gehad, en al bij de gyn geweest. maar ben dus al 16 maanden niet ongesteld geweest 1 keer primolut gehad... Geen huisarts wilt me helpen. En in de medische malle molen willen we niet... Iemand nog een idee...
Hoihoi meiden! Heb ik weer hoor.. Heb ik sinds vandaag ineens bruin bloedverlies! Geen krampen ofz dus denk niet dat ik echt ongesteld ga worden want normaal verging ik van de krampen als ik dat had. Hebben jullie een idee wat het is? Liefs van mij
Hoi lief wondertje, Hoezo zou je dat niet willen? Ik heb geen idee wat je anders zou moeten doen als je een kinderwens hebt. En waarom zou je het niet willen als hun ervoor kunnen zorgen dat alles in je buik weer op gang komt en er ooit een wondertje in je buik groeit! Voor mij was de keuze makkelijk gemaakt. Soms moet je de natuur een handje helpen! Heel veel succes!
Hoi glamour, Je zou gelijk kunnen hebben, en misschein zie ik het ook wel harstikke verkeerd. Maar mijn gevoel zegt als je de mmm ingaat...uuh jah :S dat je het dan niet zelf moet doen. Ik vind het moeilijk uitleggen en je zult vast niet snappen wat ik bedoel. Maar ik wil gewoon zelf zwanger worden, en niet met behulp van allerlei poespas. "mijn mening" Ik ga is met vriendlief overleggen over het geertgen kliniek, hoor daar ook veel goede verhalen over. Misschien is met hun contact opnemen, en kijken wat de mogelijkheden zijn...
Zou ik zeker maar doen ja want stel dat je pcos hebt dan kan je dat alleen verhelpen met medicatie! Denk er maar is over en dan horen we wel hoe het afgelopen is
Pcos was het niet, heb bij de gyn al een inwendig onderzoek gehad, waren wel wat blaasjes te zien. Hun gooien het op overgewicht, moest eerst afvallen. Maar volgens mij bij het geertgen kliniek word je wel geholpen.
Dank je wel...!! Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Dat bruinverlies kan een voorteken zijn voor menstruatie, dus misschien komt het er eindelijk aan. Heb je recent nog een zw test gedaan. Weet van meerdere meiden dat ze in het begin van hun zwangerschap last hadden van bruinverlies. Succes...!!