Huh?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmm, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmm

emmm Lid

23 dec 2007
    89
    0
    0
    Hier ben ik weer te zeuren :D

Maar ik voelde me voor en vanaf de datum dat ik ongesteld moest wezen zo vreemd en raar duizelig etc.

En vandaag helemaal niks ben zelfs nog naar de stad geweest en helemaal niet moe duizelig ofzo.

Vanmorgen uit bed had ik het wel even

Maar voel me gewoon kiplekker zoals normaal

Mijn vraag is is dit gewoon?

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoort er allemaal bij geniet er maar van kan ook zo weer omslaan.

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ben je duizelig dan open je een topic wat dat allemaal voor ernstigs zou kunnen zijn.... ben je niet duidelijk dan open je een topic of dat dan wel normaal is. :)

Komop hé, adem in adem uit: je bent zwanger, niet ziek! Ga proberen je wat minder druk te maken over ieder dingetje wat je voelt, het hoort leuk te zijn! ;)

4. emmm

emmm Lid

23 dec 2007
    89
    0
    0
    Ja er staat ook boven hier ben ik weer te zeuren

Maak me overal idd druk om maar geniet ook wel hoor;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi herkenbaar :)
    Ik had dat met de misselijkheid.. Was ik misselijk, dan baalde ik verschrikkelijk en voelde me best zielig (wat kan ik er tegen doen?!) , was de misselijkheid weg, was ik ook niet blij, want dan dacht ik weer dat het niet goed was. Tja, hoort er bij in het begin, die onzekerheidjes. Maar het kan echt met de dag, zelfs met het uur wisselen de kwaaltjes. Probeer te genieten als het goed gaat! Want het hebben van wel of geen kwaaltjes zegt helemaal niets!
    Maar ik weet hoe lang deze eerste weken duren!
    sterkte meid!

6. emmm

emmm Lid

23 dec 2007
    89
    0
    0
    Hmmm ik maak me toch ernstige zorgen heb helemaal geen kwaaltjes meer en voel me niet zwanger :cry:

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi Emmm,

Tja, ik zal me even voorstellen, ik ben precies zoals jij! Het is zoooo herkenbaar wat je schrijft! Voel je niks, ben je ongerust, voel je wel iets, baal je ervan...tis ook altijd wat he!
    Ik voelde me vandaag ook niet meer 'zwanger' maar gewoon normaal, kiplekker, etc. MAAR: ik heb me voorgenomen om zolang het kan ook gewoon normáál te doen, want als het mis is of misgaat, kan ik daar tóch helemaal niks aan veranderen! Dus ik heb het maar een beetje laten bezinken en ik moet zeggen: het helpt echt! Succes hoor! En ook gefeliciteerd!

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Zal mij benieuwen hoe jullie deze zwangerschappen door gaan komen. Er zullen ongetwijfeld nog een hoop momenten komen waarin je je ongerust gaat voelen als ik het zo lees. :rolleyes:

Probeer ervan te genieten, voor je het weet zit je al weer aan het eind en heb je niet genoten door je twijfels.
    Als je je lichaam én jezelf een beetje kent, voel je gerust wel als er écht iets is wat niet klopt. En je kunt altijd de verloskundige bellen als je je ongerust maakt!

Bij 5 weken voel je nog niet zo veel, maar omdat het zo in het begin is, ga je je al gauw erg focussen op ieder pijntje en dingetje. Volgens mij is dat heel menselijk, hoor, maar probeer voor jezelf ook een beetje reeel (ik weet de trema's nooit te vinden) te blijven.

Succes en genieten hoor! :D

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    emmm@ geloof in je zelf, vertrouw je lichaam.....

Deel Deze Pagina