Al 5 ochtenden zelfde temp

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Gerritsen, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi samantha gelukkig dat het zo goed door zet dan kan je weer verder want ja dat wachten is ook niet alles teminste ik vind van niet;).

Ja het is moeilijk wij hebben woensdag gehoord dat een nicht van mijn vriend zwanger is 9weken en toen ben ik eigenlijk een beetje in elkaar geklapt we lopen bij het fiom dit is speciaal voor dit soort verwerking en ook voor doodgeboortes enz. Ik was dan ook blij dat gisteren ook die afspraak stond daar is heel veel van mijn verdriet en boosheid naar buiten gekomen en over 2weken moeten we weer. Aan de ene kant hoop je ook weer snel zwanger te zijn maar aan de andere kant ben ik zo verschrikkelijk bang om het ook weer af te moeten geven beetje dubbel dus maar ja het is me al 7x overkomen dus ik zal zeker niet zeggen dat het me niet nog een keer kan overkomen.

:D jouw man is niet handig dat is hier net zo die van mij is wat dat betreft beter in slopen ;) maar hij bedoel het wel goed dus hier worden zulke klussen ook door mij gedaan en een beetje hulp van mijn vriend :D

Heel fijn weekend gewenst

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Wel heel goed dat je erover praat, is ook niet niets al 7 keer.

Nou mijn man is verder wel heel handig, kan heel goed houtbewerken, behangen, stucen, loodgieterwerk alleen schilderen is met zijn grove handen niks.
    Hebben zelf 2 verfwinkels moet je nagaan, hihihi

Nou prettig weekend

Gr samantha

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    -verwijderd- was een oud bericht

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook al ruim een week vrijwel dezelfde temp.
    Elke keer 36.9 en 1 a 2 dagen 36.8 ! Maar je temp moet toch stijgen na je ei? Ik denk gisteren mijn ei gehad te hebben en vanochtend was mijn temp gewoon 36.9 ..

Liefs

Deel Deze Pagina