Goedemorgen, Een vriendin van me is nu zwanger van haar 3de en kan wel wat tips gebruiken voor een kadootje. Ze heeft al een jongen en een meisje. Komt dus om in de boekjes, kleertjes en speelgoed. iemand een idee voor een ( origineel ) kado waar je ook nog iets aan hebt als je alles al hebt. ?
Jeetje dat lijkt me idd moeilijk. Maar je wil haar een cadeau geven omdat ze zwanger is begrijp ik of bedoel je voor haar verjaardag/sint/kerst? Wat is je budget?
hmm ik zag laatst een hele gave site www.schoentjeineenei.tk niet nuttig of practisch.. WEL superleuk
Jesse kreeg een geboortekaars. Een mooie grote witte kaars in de vorm van een ei zonder dop, waar ze met speciaal materiaal de tekst en plaatjes van z'n geboortekaartje op hebben laten drukken. Je kunt er een waxinelichtje inzetten, schijnt heel leuk door.
Zo'n schoentje in een ei heb ik zelf ook als kraamkado gehad, is echt super leuk om te krijgen vind ik persoonlijk.
Een zilveren besteksetje is ook leuk... Die kun je laten graveren met de naam erin en de geboortedatum.. Is altijd uniek voor dat kindje... En iets wat iemand kan bewaren... Ik geloof dat ik toen ik het setje kocht 12.95 kwijt was...
Als het een meisje is een armbandje met zo'n plaatje. Ik heb er een gekregen waar de juwelier de naam op heeft gemaakt, i.p.v. erin gegraveerd. Heel mooi! O, geen idee trouwens of dat in het prijsbudget valt
Bedankt voor de tips. kaarsen vinden ze denk niet leuk. Armbandje vind ik meer iets voor de opa's en oma's om te geven. Vind dat schoentje in een ei erg leuk ! had het toevallig pasgeleden ook ergens gezien maar dan zonder ei