Afscheiding? Vruchtwater?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poisson1987, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Hebben jullie een idee of tip? Ik had vannacht een redelijk vochtig slipje, in de was gegooid en was aangezet. Niets bij gedacht verder.... Maar begin nu te twijfelen.
    Vandaag ook af en toe het idee dat ik iets voel lopen uit mijn vagina. Omdat het steeds een beetje is droogt het niet op, dus kan niet zien of het wit wordt zoals afscheiding. Het voelt waterig, en lijkt doorzichtig. Het ruikt eigenlijk niet bijzonder, maar normaal steek ik mijn neus niet in mijn slip, dus wat is normaal?;)
    Heb op mijn hand geblazen, dan komt er niet meer uit. En nu weet ik het even niet....
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Klinkt vies maar als je wat tussen je vingers wrijft en het is enigzins plakkerig is het waarschijnlijk afscheiding...
     
  3. MiMully

    MiMully Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier ook veel natte slips. En sorry, ik ruik dan toch maar even. Trek nu toch vaker een schone slip aan. En nu maar inlegkruisjes want het begint ook wat te irriteren zo'n nat broekje.
     
  4. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Voelt niet plakkerig. Hooguit iets vettig? Maar meer richting water... Maar dan echt klein beetje per keer.
     
  5. Baby Love

    Baby Love Fanatiek lid

    25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Klinkt wel als vw!
    Probeer wat op te vangen in een bakje en laat het controleren door de vk
     
  6. Baby Love

    Baby Love Fanatiek lid

    25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Als je op je rug ligt en dan op je hand blaast komt er dan wat?
     
  7. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Op je hand blazen werkt niet altijd! Maar ik had rond deze termijn precies hetzelfde.. Maar kwam er steeds meer uit...ik bleef onderbroeken verwisselen...vk hield mij maar af door te zeggen dat het urine of afscheiding was...maar ik wist 100 procent zeker van niet. Ze zeggen dat vw. een aparte zoete geur heeft...ik vond het nergens naar ruiken....uiteindelijk kwam de vk na nog een keer bellen en die deed een test en het was wel zeker vruchtwater! Ik had een hoge vliesscheur en doordat de vk niet meteen naar me luisterde liep ik met langdurige gebroken vliezen.
    Dus vk bellen! Liever 10 keer te veel dan 1 keer te laat!
     
  8. Baby Love

    Baby Love Fanatiek lid

    25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Eens met liz!

    Heb je gebeld?
     
  9. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Probeer het op te vangen bijvoorbeeld door maandverband te gebruiken als je het niet in een bakje op kan vangen. Dan kan de vk een test doen.
    En idd even bellen. 😁
     
  10. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nee, heb het nog niet tegen vriend gezegd.... Ik ben net even onderbroek bekeken, maar, bijna helemaal droog. Kon dus niets opvangen. Als ik weer iets voel lopen ga ik met vriend in overleg! En zal ook ff liggend op mijn vuist blazen. En laat het jullie weten.

    @Liz: was het bij jou eerst ook steeds druppelsgewijs? Of gelijk grotere plassen?
     
  11. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ook eerst druppelsgewijs..begon ook wat te irriteren van onder....de volgende dag werd het steeds erger en meer dat ik dacht nee dit kan nooit afscheiding zijn...toen had ik al voor de 2e keer gebeld...en werd toen ook pas serieus genomen. Diezelfde nacht nog in het ziekenhuis geslapen en de volgende dag ingeleid..
     
  12. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Jeetje joh! Ik ben vandaag 38 weken en Uk is volledig ingedaald dus kijk het vannacht aan. Bel morgenochtend VK.
     
  13. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.134
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik had ook veel vocht, moet je de vk eff bellen dan kunnen ze vanuit jou gewoon een monster nemen en een testje doen. Zien ze meteen of t vruchtwater is of afscheiding.
     
  14. Kiekies

    Kiekies Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Is het niet meer na inspanning? Hier soms ook het gevoel dat het eruit loopt, bah!
     
  15. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Vannacht om 4 uur wakker met een natte broek, niet door-en-door, maar aan de buitenkant te voelen zegmaar.
    Dus zojuist, om 8 uur VK gebeld. Ze komt in loop van de ochtend even kijken....

    Hou jullie op de hoogte!
     
  16. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nee, voornamelijk bij liggen, zitten etc.
     
  17. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Verloskundige is geweest. Op verhaal af denkt ze aan vruchtwater. Maar nu zat er (bijna) niets in maandverbandje, en provocatietest gaf geen duidelijk beeld (wel wat vocht, maar ook wat melkwit slijm).
    Vanmiddag komt ze weer, ondertussen maandverbandjes bewaren. Als er dan geen duidelijkheid is moet ik vanavond even naar ziekenhuis voor testje....
     
  18. Sarah82x

    Sarah82x Actief lid

    2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Poeh, spannend hoor! Hopelijk snel duidelijkheid.
    Ik blijf meelezen :)
     
  19. Baby Love

    Baby Love Fanatiek lid

    25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Spannend! Je had je broek van vannacht moeten bewaren! Dan kunnen ze het vaak al beoordelen.

    Succes
     
  20. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    VK is weer geweest. Provocatietest (blazen op hand terwijl ze voelt met vingers in vagina) niet duidelijk. Zag melkwit slijm, wat erg dun was. Ze denkt zelf aan hoge vliesscheur. Vanavond naar zkh voor varentest. Bij bevestiging van gebroken vliezen gelijk "controle langdurig gebroken vliezen" erachter aan.

    Ben nieuwschierig. Maar zou me ook schamen als het nu geen vruchtwater is! Al deze ophef voor niets....
     

Deel Deze Pagina