Lieve meiden van het forum, via deze weg ben ik op zoek naar lotgenoten die net als ik al meer dan 6,5 jaar wachten op een engeltje!!! .. Mijn verhaal: 6,5 jaar geleden ben ik bewust begonnen (proberen) om een wondertje (engeltje) te mogen ontvangen met mijn ex-vriend. Helaas ging er 3 jaar overheen, en nog niet spontaan zwanger! .. Ben toen naar het ziekenhuis geweest, en we hebben alle onderzoeken gehad. Bleek dat ze bij ons niets konden vinden, dus er zou niets in de weg staan om natuurlijk zwanger te kunnen worden . Toen die tijd begonnen met IUI, waarvan ik 1 IUI poging heb ondergaan (mislukt!). Na die IUI poging liep de relatie op de klippen ( na 4 jr). Nu ben ik alweer 2,7 jaar heel gelukkig met mijn huidige vriend! . Kunt het al raden denk ik!..NEE na 2,7 jaar nog steeds niet ZWANGER!!!. Zijn voor een jaar geleden ook naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek enz, ook hier kwam uit dat er niets aan de hand zou zijn met mij en mijn nieuwe vriend!. Er moest alleen nog een onderzoek gedaan worden (laprascopie), maar had zoiets van ach daar zal ook wel weer hetzelfde uitkomen!. Dus toen hebben we besloten om er mee te kappen. Maar nu begin ik toch langzame hand erg ongeduldig te worden! :x. Heb voorgestelt om toch maar weer de MMM in te gaan, maar vriend-lief ziet het toch niet zo zitten!. We hebben afgesproken deze ronde ovulatietesten te proberen van de CB de digitale (en dit aan te houden tot medio sept) mocht het dan toch niet lukken, we dan toch maar weer de MMM in te stappen!. Sorry voor het lange verhaal (wat ongetwijfelt mischien een beetje wir war is geworden! ) maar moest echt mijn ei kwijt, en hoop dan ook dat er meiden zijn die willen meekletsen!. Hahaha vergeet bijna te vermelden dat ik 29 jaar ben (over 7 mnd alweer 30) en mijn vriend is ook 30. Liefs Misty1982 ..